Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در رقابت های آسیایی جاکارتا در گروه دشواری قرار داریم اما این موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود و با آنالیزی که روی تیم های حاصر در این گروه انجام می دهیم به طور حتم برابر هر سه تیم بازی خوبی را ارائه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با باشگاه تراکتورسازی و دیگر باشگاه ها همکاری کردیم اما امیدواریم که بتوانیم آنها را متقاعد کنیم و در روزهایی که فیفا دی نیست هم بتوانیم از حضور بازیکنان استفاده کنیم. نورافکن و شکاری هم به تیم ملی اضافه خواهند شد و با ترکیبی منسجم به جاکارتا می رویم.

او در مورد عملکرد کی روش و شاگردانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: به نظرم اگر مانند ۲۰ دقیقه آخر دیدار برابر پرتغال بازی می کردند و شانس همراه تیم بود می توانستند به مرحله بعدی صعود کنند. انتقادی به کی روش و تیم ملی ندارم و مانند همه از دیدن بازی خوب تیم ملی لذت بردم و معتقدم بازی بهتری نسبت به برزیل ارائه کردند و در آینده تیم ملی می تواند جزو ۲۰ تیم برتر فیفا باشد.

سرمربی تیم ملی امید در ادامه درباره دیدارهای تدارکاتی تیم عنوان کرد: از اویل مرداد رقابت های تدارکاتی بین المللی خواهیم داشت و پیش از آن با تیم های داخلی بازی می کنیم تا بازیکنان به آمادگی و انسجام لازم برسند.

بیشتر بخوانیم: 

استیلی: از حیثت فوتبال ایران دفاع می‌کنیم

پیروزی تیم ملی امید مقابل بادران با دبل مهاجم پرسپولیس

کرانچار در پایان خاطر نشان کرد: در بازی امروز مواردی که مد نظرم بود را بازیکنان تواتستند در زمین پیاده کنند.روزهای خوبی را در پیش داریم و به طور حتم با تیم منسجم راهی جاکارتا می شویم.

انتهای پیام/

اظهارات کرانچار درباره تیم ملی فوتبال امید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امید اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است