Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، با این حال اگر به هر دلیلی تصمیم بر این شود که برای برقراری عدالت، همه رقابت‌های فوتبال از این سیستم بهره ببرند، آن وقت ما برای زیر ساخت‌های این سیستم جدیدی که به تنهایی می‌تواند جنجال آفرین شود، چه تدابیری خواهیم داشت؟

آیا مثل خیلی از تصمیم گیری‌های دیگر، به یکباره در آستانه فصلی جدید از ورود سیستم VAR خبر می‌دهیم و بعد ما می‌مانیم و همه مشکلات ناشی از به کار گیری این سیستم؟ مشکل اول برای لیگ ما نیاز به استفاده از حداقل 9 داور در این سیستم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا تعداد داوران کاربلد در لیگ ما به 9 داور می‌رسد که بخواهیم در چند بازی همزمان از 9 داور استفاده کنیم؟

اصلاً اگر هم این تعداد داور قابل داشته باشیم، فدراسیون فوتبالی که همین حالا حقوق داورانش را نمی‌پردازد، چطور می‌خواهد حقوق کمک داوران ویدئویی را هم به این بدهی سنگینش اضافه کند؟

از همه این‌ها هم که بگذریم با نکته بینی و نگاه سخت گیرانه‌ای که هواداران فوتبال، بازیکنان و مربیان تیم‌ها به داوری‌ها دارند و البته در برخی مواقع دانش کم داوران ما، احتمالاً استفاده از VAR جنجال مضاعفی را در کنار همه جنجال‌های داوری خواهد بود. آن هم در شرایطی که ما هنوز از پس مدیریت حواشی داوری در لیگ مان برنیامده‌ایم!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تراکتورسازی سپاهان ویدئو چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!