Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@02:36:00 GMT

21 مدرسه فوتبال و فوتسال یزد مجوز دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۲۸۶۵

21 مدرسه فوتبال و فوتسال یزد مجوز دریافت کردند

عبدالرضا دستا پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 16 مدرسه در مرکز استان و بقیه در شهرستان های میبد ، اشکذر و بافق فعالیت دارند.
وی ادامه داد: مدارس زیر نظر آکادمی فدراسیون و هیات فوتبال نسبت به جذب و آموزش نونهالان 6 تا 14 سال پسر بر اساس مقررات ،وظایف فرهنگی و ورزشی خود را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول ورزشی استان اظهار کرد: نظارت بر نحوه فعالیت مدارس بر اساس مقررات فدراسیون با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی به صورت منظم و مستمر انجام می شود.
دستا، از خانواده ها خواست تا هرگونه سئوال در خصوص فعالیت مدارس را دارند با تلفن 37227071 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به هیات فوتبال در ورزشگاه شهید نصیری یزد مراجعه کنند.
در سال 1396 ، 24 مدرسه فوتبال و فوتسال در استان فعالیت داشتند که امسال تعدادی برای کسب مجوز هنوز اقدام نکرده اند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تلفن فوتبال فوتسال مدرسه یزد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم

دریافت 6 MB

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شود. بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌های بسیاری را از مسوولان عالیرتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد