Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:48:01 GMT

پیروزی 8 گله سایپا در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۲۸۸۶

به گزارش ایلنا،  فوتبال سایپا که همانند سال گذشته اردوی پیش فصل لیگ برتر را در سرعین اردبیل برپا کرده و سه روز قبل در نخستین دیدار تدارکاتی با نتیجه 2 بر صفر برابر منتخب فوتبال اردبیل به برتری رسید، عصر امروز هم مسابقه دوستانه دیگری در جریان این اردو برگزار کرد.

شاگردان علی دایی عصر امروز در اردبیل به مصاف تیم میعاد دشت مغان رفتند که موفق شدند همانند دیدار تدارکاتی اخیرشان به برتری دست پیدا کنند و با نتیجه 8 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین خودکار، بازیکن 16 ساله تیم ملی نوجوانان در این مسابقه 3 گل به ثمر رساند و آرمان رمضانی(2 بار)، رحیم زهیوی، علی دشتی و محمد سلطانی دیگر گلزنان تیم سایپا برابر میعاد دشت مغان بودند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد