Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در بیست و دومین پادکست ویژه جام جهانی که تقدیم شما می شود از اخبار مختلف متن و حاشیه جام‌جهانی در خصوص پایان مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را خواهید شنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این بخش از رادیو پارس فوتبال با خبرهای مهم و حواشی جام جهانی تحت عنوان “پادکست خبری پارس فوتبال” با شما همراه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما همراهان گرامی می توانید مهم ترین اخبار را علاوه بر وبسایت پارس فوتبال ، بر روی کانال های ما در نرم افزار تلگرام به آدرس:

@Parsfootball ،  @Parsfootball_News ,  @Essteghlali  , @perspolis_page

دنبال کنید. همچین برای مشاهده ی دیگر رادیو ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بیش از آن‌که راجع به ۲ گل نیمار مهاجم برزیلی صحبت شده باشد، از تمارض‌های او بعد از خطاها حرف به میان آمده است.
اکنون تلویزیون سوئیس با محاسبه طول زمان‌های غلت‌زدن‌های نمایشی و افتادن‌هایش روی زمین اعلام کرده است که این بازیکن با این حرکات مجموعا حدود ۱۴ دقیقه از وقت‌ بازی‌های این جام گرفته است.

این عدد لحظاتی را شامل می‌شوند که نیمار روی زمین دراز کشیده و بازی به خاطر او متوقف شده است. بیشترین این مدت زمان‌ها که با کورنومتر اندازه‌گیری‌ شده‌اند مربوط به بازی برزیل با مکزیک بوده است که ۵ دقیقه و ۲۹ ثانیه را دربر می‌گیرد.

خوان مارلوس اوزوریو، سرمربی مکزیک، با اشاره به حرکات نیمار آن را «مایه شرم فوتبال» خوانده بود. زمان تمارض‌های نیمار در بازی مقابل صربستان ۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه و در مقابل سوئیس ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه بوده است که با احتساب بازی مکزیک در مجموع ۱۳دقیقه و ۵۰ ثانیه را شامل می‌شده است.

در روزهای اخیر اخبار در خصوص آینده رونالدو افزایش یافته است و حالا مجری شبکه ال چیرینگیتو مدعی شد این انتقال با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو نهایی شده است.

یوونتوس بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان برای جذب ستاره پرتغالی ابراز علاقه کرده و به نظر می رسد کهکشانی ها نیز مشکلی با جدایی او ندارند. به نظر می رسد فلورنتینو پرز هم راضی به جدایی رونالدو شده و علاقه ای به افزایش دستمزد او نمی بیند و به همین دلیل بند یک میلیارد یورویی او را به ۱۰۰ میلیون یورو کاهش داده تا بیانکونری امکان جذب این ستاره پرتغالی را پیدا کند.

در روزهایی که رونالدو در مورد آینده اش سکوت کرده است، به نظر می رسد طرفین بر سر انتقال او به توافق رسیده اند و در شرایطی که با توجه به حذف زودهنگام پرتغال از جام جهانی ۲۰۱۸ رونالدو در موقعیت خیلی خوبی قرار ندارد، شاید یک انتقال در این مقطع بهترین راه حل برای او باشد.

کریستیانو رونالدو برای پول راهی یوونتوس نخواهد شد اما احساس می کند چرخه فعالیت او در  چارچوب باشگاه رئال مادرید تکمیل شده و زمان تغییر فرا رسیده است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رادیو پارس فوتبال پادکست خبری پارس فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی روسیه رادیو پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟

نگاهی به 10 بازیکنی که بیشترین بازی را در کنار CR7 داشته‌اند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان خستگی‌ناپذیر مشغول بازی است و او بیش از دو دهه است که در مستطیل سبز خوش می‌درخشد.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید و همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی 10 بازیکنی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای CR7 با او داشته‌اند. په په مدافع استثنایی فوتبال پرتغال حالا به بازیکنی تبدیل شده که بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته است. په په با 343 بازی در کنار کریستیانو رونالدو در تیم‌های رئال مادرید و پرتغال، با گذر از کریم بنزما، بیشترین بازی را در کنار فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال داشته است.

کریم بنزما با 342 بازی در رئال مادرید، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم سرخیو راموس با 339 بازی قرار می‌گیرد. مارسلو دوست صمیمی کریستیانو هم با 332 بازی در رده چهارم ایستاده است. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو می‌اندازیم.

10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • رونالدو در اسلوونی: شماره 7 دوباره به‌تن کریستیانو
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد