Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سایت اسپورت 24 یونان نوشته المپیاکوس با داشتن 31 بازیکن در فهرست کنونی‌اش و برای برقراری توازن در خطوط مختلف خود شاید چند بازیکنش را بفروشد که در این اقدام البته آرامش مالی باشگاه نیز مطرح است.

این رسانه ورزشی یونانی در ادامه نوشته است: هیچکس نمی‌تواند حدس بزند چه اتفاقی برای بازیکنانی همانند کریم انصاری‌فرد، احسان حاجی‌صفی، پادرو و مارین رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند به طور معمول آنها در روند آماده‌سازی المپیاکوس برای فصل آینده حضور می‌یابند اما شاید با پیشنهادهایی که انتظار باشگاه را فراهم می‌کند این تیم را ترک کنند. در این میان کریم انصاری‌فرد باشگاه آگزبورگ آلمان را خواهان خود می‌بیند و باشگاه المپیاکوس در صورت کاهش مبلغ 10 میلیون یورویی صدور رضایتنامه می‌تواند امیدوار به این انتقال سود‌بخش باشد.

حتما حضور در بوندس لیگا برای کریم و اهالی فوتبال ایران می‌تواند جذاب‌تر باشد اما فعلا دو تیم پرطرفدار شهر استانبول جدی‌ترین مشتریان انصاری‌فرد به حساب می‌آیند.

دیروز سایت «sport-fm» یونان خبر داد که انتظار می‌رود یکی از تیم‌های بزرگ ترکیه به کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس یونان پیشنهاد رسمی دهد. به نوشته این سایت تاکنون پیشنهادهایی از دو باشگاه بزرگ شهر استانبول یعنی فنرباغچه و بشیکتاش به کریم رسیده و این باشگاه‌ها تا وقتی که مهاجم ایرانی را جذب نکنند دست بردار نیستند. آنها توانایی پرداخت مبلغ خرید انصاری فرد را دارند.

رادیو ورزش یونان هم اعلام کرده. قیمت این بازیکن در حال‌ حاضر به ۱۰ میلیون یورو رسیده و باشگاه المپیاکوس قصد دارد با فروش ستاره ایرانی خود این مبلغ را به دست بیاورد. از سویی دو باشگاه فنرباغچه و بشیکتاش علاقه‌مندی خودشان را به جذب انصاری فرد اعلام کرده‌اند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه اختتامیه جشنواره قهرمان ایران در جمع خبرنگاران گفت: با افتخار رسانه ملی میزبان سومین دوره جشنواره قهرمان ایران بود و امسال این جشنواره با گستردگی و استقبال بیشتری مواجه شد.

وی ادامه داد: حدود پنج میلیون نفر از مردم در جشنواره قهرمان ایران شرکت کردند و امیدواریم در سال آینده هم با همین شکوه و انضباط و تنوعی که در رشته‌های مختلفی وجود داشت شاهد جشنواره باشکوه‌تر باشیم.

جبلی عنوان کرد: امسال به دلیل اینکه در آستانه المپیک پاریس هم هستیم امیدواریم این جشنواره و رویداد‌های مشابه که برای قدردانی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توسط رسانه ملی یا در عرصه‌های دیگر اتفاق می‌افتد بتواند تقویت کننده روحیه ورزشکاران عزیزمان برای شرکت در رقابت‌های سنگین المپیک پاریس باشد.

وی افرود: ما به عنوان رسانه ملی همیشه افتخار می‌کنیم در کنار جامعه ورزشی و قهرمانان و فرزندان عزیزمان در همه عرصه‌ها هستیم.

رئیس رسانه ملی درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم که تبریک صمیمانه به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس بگویم. آرزویی که بعد از سال‌ها محقق شد و اتفاق خوبی امروز افتاد.

وی افزود: این مژده را به همه طرفداران ورزش به ویژه ورزش‌های بزرگی مثل فوتبال بدهم که ما و وزرات ورزش در حال تدوین آیین نامه‌ای هستیم که برای حق پخش‌ فوتبال هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

جبلی خاطر نشان کرد: براساس برنامه هفتم ما حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که با وزرات ورزش آیین نامه‌ای را برای تعیین و تکلیف حق پخش تقدیم هیئت دولت کنیم. روی پیشنهاد مشترک با وزارت ورزش توافق داریم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و تکلیف حق پخش ورزش مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد