Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب اینفوگرافی شوت زن ترین تیم آسیایی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین بازمانده قاره کهن هم از جام جهانی حذف شد. دوشنبه شب ژاپنی‌ها باوجود بازی خوب و جسورانه خود مقابل ستارگان نسل طلایی بلژیک تسلیم شدند؛ بازی که به عنوان یکی از کلاسیک‌های جام جهانی در تاریخ ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبردی سرکش، یاغی و پرآشوب که سال‌های سال از آن صحبت خواهد شد. بازی ژاپن و بلژیک تمام عناصر رویارویی‌های بزرگ و کلاسیک را داشت به خصوص آخرین ثانیه‌های بازی، زمانی که بلژیک در یک چشم بر هم زدن از این انتهای زمین به انتهای دیگر زمین رفت تا گلی را به ثمر برساند که بازگشتش را کامل کرد و قلب ژاپن را شکست. بدون شک فوتبالیست‌های ژاپنی و هواداران‌شان به واقع سزاوار تحسین و ستایش هستند.تیم ملی فوتبال.

فوتبال آسیا می‌تواند به سامورایی‌های آبی و درخشش آن‌ها در جام‌جهانی ۲۰۱۸ افتخار کند؛ تیمی که آمار هم به بهتر بودنش در بین نمایندگان قاره آسیا رای می‌دهد. استرالیا، ایران، ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان ۵ نماینده آسیا در جام جهانی روسیه بودند که از این بین فقط ژاپن توانست جواز صعود به دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها را بگیرد. از نظر کسب امتیاز در مرحله گروهی ژاپن و تیم ملی کشورمان با یک برد و یک تساوی و کسب ۴ امتیاز بهترین عملکرد را داشتند.

برد مقابل مراکش و تساوی مقابل قهرمان اروپا و در نهایت کسب ۴ امتیاز باعث شده تا در جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین عملکرد تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی رقم بخورد اما اگر از نتایج بگذریم و نگاه دقیق‌تری به عملکرد تیم‌ها در مرحله گروهی بیندازیم به این نتیجه می‌رسیم که تیم ملی کشورمان عملکرد نگران‌کننده‌ای داشته و با این عملکرد در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. ایران در بین تیم‌های آسیایی فقط از نظر دفاعی عملکرد قابل قبولی داشته و در بقیه موارد تیم ملی کشورمان در مقایسه با ۴ نماینده دیگر قاره کهن، قعرنشین مطلق است. با توجه به پایان کار آسیایی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به عملکرد نمایندگان قاره کهن در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی روسیه.

اما در این اینفوگرافی، نگاهی به تهاجمی ترین تیم تیم های آسیایی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انداخته ایم:

تیم ملی ژاپن در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی تهاجمی‌ترین نماینده آسیا بود. ژاپنی‌ها در ۳ بازی مرحله گروهی توانستند ۴ بار دروازه رقبا را باز کنند. ژاپنی‌ها در ۳ بازی مرحله گروهی با ۲۸ حمله موثر بهترین عملکرد را بین تیم‌های آسیایی داشتند. تیم ملی کشورمان با ۲ گل زده و ۱۹ حمله به سمت دروازه رقبا از نظر تهاجمی ضعیف‌ترین نماینده آسیا بوده است. ایران در جدول کلی نیز از این حیث بین ۳۲ تیم در رتبه سی‌ودوم قرار دارد!

ادامه ی مطالب:

بررسی تعداد پاس های تیم های آسیایی در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

بررسی مالکیت توپ تیم های آسیایی در جام جهانی روسیه

بررسی تعداد کرنرهای تیم های آسیایی در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

بررسی شوت زن ترین تیم آسیایی در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی جام جهانی بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018 اینفوگرافی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب برابر استون ویلا به تساوی ۲-۲ رسید. آنها ابتدا دو گل دریافت کردند اما به بازی برگشتند و حتی در لحظات پایانی هم توسط اکسل دیساسی موفق به زدن گل سوم شدند اما داور پس از بازبینی صحنه، آن را به دلیل خطای بنوا بادیاشیل که توپ را ارسال کرده بود، رد کرد. پوچتینو پس از بازی با عصبانیت از داوران انتقاد کرد.

عصبانیت‌تان در پایان بازی؟
چرا عصبانی نباشم؟ ما گل سوم را زدیم اما داور با VAR آن را رد کرد. فکر می‌کنم همه کسانی که بازی را تماشا کردند احساس ناامیدی می‌کنند. وقتی داور چیزی نمی‌بیند و سپس با کمک VAR می‌رود تا دوباره صحنه را ببیند باید یک تصمیم بهتر بگیرد. نه اینکه یک اشتباه بزرگ‌تر مرتکب شود.
من هیچ چیز بدی نمی‌گویم. باور‌نکردنی است، مسخره است. قبول کردنش سخت است.

از کلیت VAR ناراضی هستید؟
من قبلا هم گفته‌ام. ایده خوب است اما باید از آن درست استفاده شود. دو هفته پیش مقابل منچستر سیتی در محوطه آنها هند شد و داور پنالتی نگرفت. وی‌ای‌آر به من، تیمم، هواداران، فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب جدی وارد کرده است.

داور به شما چیزی گفت؟
داور فقط گفت خطا بود ولی بروید صحنه را ببینید. اگر همه برخوردهای این چنینی خطا گرفته شود، نه ما و نه هیچ تیم دیگری با ۱۱ بازیکن بازی را به پایان نمی‌رساند.

عملکرد تیم؟
عملکرد در کل واقعا خوب بود. ما بر بازی مسلط بودیم. در نیمه اول با اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم اما سپس به بازی برگشتیم. بازی مقابل استون ویلا واقعا سخت است.

برنامه‌ها برای تابستان؟
ما باید بازیکنان را ارزیابی کنیم و برای آینده پیش‌بینی کنیم که چکار کنیم، اما این موضوعی است که مالکان، مدیران ورزشی و ما باید با هم درباره‌اش صحبت کنیم. ما آماده صحبت هستیم و فقط باید ببینیم چه زمانی صحبت خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏