Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مصطفی سیدهاشمی شامگاه پنجشنبه در آیین کلنگ زنی ساخت دو مدرسه در روستاهای مراغه توسط بنیاد برکت افزود: این ستاد براساس رهنمودهای رهبری در کنار محرومیت زدایی در زمینه اشتغال و طرح های تولیدی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی نیز گام های موثری برداشته است.
وی ادامه داد: ایجاد و اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زا در شهرهای جنوبی و محروم از جمله بندر جاسک، شادگان، احداث نیروگاه در آبادان، دزفول و خرمشهر بخشی از این تلاش هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: احداث و کمک به تکمیل بیمارستان و مراکز درمانی، ساخت بیش از یک هزار مدرسه و یک هزار مسجد در مناطق روستایی از اقدامات این ستاد در محرومیت زدایی است.
وی گفت: کمک و حمایت از زنان نابارور، کاشت حلزون شنوایی برای کودکان ناشنوا، کودکان بی سرپرست و پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند روستایی از دیگر فعالیت های اجتماعی این ستاد در کشور است.
وی با اشاره به احداث 2 باب مدرسه در روستاهای کرمجوان و آلماچوان توسط بنیاد برکت افزود: این مدارس به عنوان هدیه رهبری در راستای توسعه فضاهای آموزشی در مناطق روستایی احداث می شود.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز یک هزار و 354 مدرسه در مناطق روستایی و محروم کشور توسط بنیاد برکت ساخته شده است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر نیز گفت: توسعه فضاها و زیرساخت های آموزشی زمینه ساز رشد و بالندگی جامعه است.
علی جلیلی افزود: کمبودهای زیرساخت های نظام آموزشی باید احصا و مرتفع شود زیرا که با رفع این مشکلات زمینه مساعد برای رشد علمی، فرهنگی و اجتماعی نسل آینده فراهم می شود.
مدیر اموزش و پرورش مراغه با اشاره به کمک های خیران مدرسه ساز گفت: در جشنواره امسال خیران مدرسه ساز استان بیش از 850 میلیارد ریال توسط خیران برای توسعه فضاهای آموزشی تعهد شده است.
جلیل اسلامی افزود: این دو مدرسه نیز توسط بنیاد برکت در مدت یک سال ساخته شده و برای تحصیل دانش آموزان این روستاها آماده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مدارس 6 کلاسه روستاهای کرمجوان و آلماچوان با 20 میلیارد ریال اعتبار در مدت یک سال توسط بنیاد برکت احداث می شود.
3077/7487
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جامعه دانش آموزان شیر فرهنگی و اجتماعی مراکز درمانی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود

یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه نماز اول وقت شاه کلید همه مشکلات است، گفت: ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی حسن‌آبادی در ویژه برنامه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام هیئت غریب مدینه امیرکلا که شب گذشته‌ در حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(ع‌)برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم یک بار دیگر فرصتی دست داده تا زیر بیرق عزای رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق (ع) جمع شده‌ایم و عرض ادب می‌کنیم.

وی ابراز کرد: در خانه‌ای که بی‌نماز باشد برکت از بین می‌رود و امام جعفر صادق (ع) در این خصوص می‌فرمایند‌ شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمارد نمی‌رسد؛ هیچ گناهی بالاتر از بی‌نمازی نیست و فاصله بین ایمان و کفر ترک نماز است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه امام حسین‌‌ (ع) ظهر عاشورا و در شرایط سخت آن روز با وجود اینکه یک یک اصحاب و یاران خود را از دست می‌دهد اما  نماز را به جماعت می‌خواند، تاکید کرد: همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت حل می‌شود، ‌نماز به زندگی انسان برکت می‌دهد و برکت از خانه کسی که بی‌نماز است از بین می‌رود، در واقع نماز روح زندگی است.

وی افزود: در روایات آمده است، در روز قیامت نماز انسان تجلی پیدا می‌کند  در حقیقت خداوند روزی سه بار پای صحبت‌های ما می‌نشیند و می‌گوید ای بنده حرف دلت را به من بگو‌؛ ائمه اطهار (ع‌)کورترین گره‌های زندگی را باز می‌کنند از همین رو باید در همه امور به آنان توسل کنیم.

مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت توسط ذاکران اهل بیت (ع‌)، سید‌رضا تحویلدار و محمد رضا ناصری از دیگر برنامه های هیئت غریب مدینه مازندران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم