Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@05:55:14 GMT

شکست اکران فیلم های خارجی در سینما

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۳۹۸۴

شکست اکران فیلم های خارجی در سینما

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «همه پول های دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات کارگردان شهیر آمریکایی و محصول سال 2017، اولین فیلم خارجی بود که طبق شرایط نظام نامه اکران، پخش آن از ششم تیرماه در سینماها آغاز شد، اما با گذشت چند روز از اکران این فیلم و اختصاص 25 سانس به این فیلم، تنها 60 مخاطب به دیدن آن نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «همه پول های» جهان در 25 سانس در پردیس های سینمایی مگامال، کوروش، باغ کتاب، ارگ، ماندانا و ... اکران داشت که تا روز گذشته فقط 60 نفر این فیلم را دیدند و دیروز سانس اکران این فیلم در پردیس های مگامال و ماندانا تماشاگر نداشت.

طبق جدیدترین نظام نامه اکران فیلم های خارجی پس از اخذ پروانه نمایش و حواله اکران در پردیس های سینمایی آن هم با شرایط خاصی مجاز به نمایش و تامین و توزیع آن در اختیار موسسه رسانه های تصویری است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکران پردیس سینمایی ریدلی اسکات فیلم خارجی نظام نامه اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی

فیلم مستند «قوی‌دل» محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به کارگردانی علی فراهانی صدر و تهیه‌کنندگی سعید الهی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی‌دل» عصر روز سه‌شنبه(۲۸ فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینماهای منتخب این گروه در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند «قوی‌دل» با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده‌های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می پردازد.

عوامل مستند «قوی‌دل» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم‌آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر تولید: جواد قاسمی، مجری طرح: دیبا فیلم، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«قوی‌دل» در جشنواره مستند «سینماحقیقت» موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران، جایزه ویژه شهید آوینی، جایزه ویژه تماشاگران، جایزه دبیر جشنواره به شخصیت مستند شد و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تندیس بلورین بهترین فیلم مستند بلند را دریافت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • دو فیلم سینمایی «خدای جنگ» و «بی پایان» درباره شهید طهرانی مقدم ساخته می شود
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • آغاز اکران مدارس «ایلیا، جستجوی قهرمان»
  • پایان نوروز و آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»
  • سهم ۴۹ درصدی تمساح خونی از گیشه تعطیلات