Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم والیبال نوجوانان موفق شد جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند و این موضوع می تواند زمینه ساز توسعه والیبال شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار تیم نوجوانان ایران درباره میزبانی تبریز گفت: دوستان در تبریز، مدیرکل محترم استان و به ویژه استاندار محترم که در دوران حضور در اردبیل نیز حمایت زیادی از والیبال و ورزش انجام دادند، در این مسابقات نیز میزبانی بسیار خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تبریز نیز شاهد یک تحول بسیار خوب در سالن پورشریفی و سالن اقدمی هستیم. هر دو سالن بسیار خوب آماده شدند و 17 کشور در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: خود میزبانی ها کمک می کند تا زیر ساخت ها ترمیم شود. تبریز اکنون این آمادگی را دارد تا در بالاترین سطح جهانی میزبان باشد.

دکتر داورزنی در پایان درباره حضور خانواده ها خاطر نشان کرد: یک اتفاق خوب دیگر در این مسابقات حضور خانواده ها بود. این مسابقات فرصت مناسبی برای مردم بود تا خانواده ها از نزدیک شاهد هنرنمایی تیم والیبال باشند. تیم والیبال نیز موفق شد جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند و این موضوع می تواند زمینه ساز توسعه والیبال شود. همچنین لازم از استانداری آذربایجان شرقی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون والیبال برای زحماتی که برای برگزاری این مسابقات و فراهم شدن زیر ساخت های استان تشکر کنم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد