Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:32:44 GMT

رسمی؛ بن فاستر به واتفورد پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۴۲۱۶

رسمی؛ بن فاستر به واتفورد پیوست

سنگربان وست برومویچ به باشگاه سابقش برگشت.

طرفداری- همانطور که پیش تر خبر داده بودیم، واتفورد به شدت خواهان خرید بن فاستر، دروازه بان وست برومویچ بود. فاستر طی این انتقال به باشگاه سابقش بازگشته است.

به گزارش وبسایت رسمی واتفورد، بن فاستر با امضای قراردادی دو ساله به این باشگاه پیوسته است؛ در این قرارداد بندی وجود دارد که به واتفورد اجازه می دهد قرارداد فاستر را به مدت یک سال دیگر پس از اتمام آن تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مبلغ دقیق این انتقال فاش نشده اما احتمالا رقم پرداختی واتفورد به وست برومویچ چیزی حدود 3 میلیون پوند بوده است. وست بروم چند روز پیش سم جانستون، دروازه بان منچستریونایتد را به خدمت گرفت تا مسیر پیوستن فاستر به واتفورد هموار شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود

دیوید مویس پس از عملکرد بسیار خوب در وست‌هم، با این باشگاه قطع همکاری کرد.

طرفداری | پس از انتشار اخبار توافق با خولن لوپتگی که وست‌هم را به احترامی به دیوید مویس متهم کرد، چکش‌ها جدایی سرمربی اسکاتلندی را تایید کردند. 

به گزارش وبسایت رسمی وست‌هم، دیوید مویس در پایان فصل 24-2023 و با به پایان رسیدن قراردادش از هدایت این تیم کنار می‌رود. مویس طی 4.5 سال حضور در ورزشگاه لندن، چکش‌ها را دو بار به مقام هفتم لیگ برتر رساند. او در کنار بازی در نیمه نهایی و یک چهارم لیگ اروپا، با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا در فصل گذشته، چکش‌ها را پس از 43 سال به یک جام بزرگ رساند. این اولین قهرمانی اروپایی وست‌هم از سال 1965 بود.

دیوید مویس در مورد جدایی‌اش گفت:

از چهار و نیم سال فوق العاده در وست‌هم لذت بردم. باشگاه در موقعیت بهتری نسبت به زمان بازگشت من در سال ۲۰۱۹ قرار دارد. زمانی که برای دومین بار به وست‌هم پیوستم، باشگاه یک رده بالاتر از منطقه‌ سقوط قرار داشت و رسیدن به سه فصل متوالی حضور در اروپا، ماجراجویی فوق‌العاده بود. پس از اینکه باشگاه را به منطقه امن رساندیم، تیم را به کسب مقام‌های ششم و هفتم در لیگ برتر هدایت کردیم و از اینکه در ژوئن گذشته قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شدیم، که اولین جام مهم باشگاه در ۴۳ سال اخیر بود، بسیار خوشحال شدم.

می‌خواهم از تمام بازیکنان برای حمایتشان و تمام موفقیت‌هایی که در چهار و نیم سال گذشته به دست آورده‌اند، تشکر کنم. از همکاری با همه افراد در وست‌هم واقعا لذت بردم و از هیئت مدیره برای فرصت هدایت این باشگاه عالی تشکر می‌کنم. برای جانشین نهایی خودم، مدیران، بازیکنان، کارکنان، هواداران و همه افراد در وست‌هم، بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم.

وست‌هم در فاصله 2 هفته به پایان فصل جاری لیگ برتر، با 49 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد. به احتمال فراوان، خولن لوپتگی هدایت چکش‌ها برای فصل آینده برعهده می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • دورتموند - آگزبورگ؛ ترکیب رسمی
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد