Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@01:05:59 GMT

سنگ بزرگ جلوی پای سعید/ ۷میلیون دلار بده برو!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۴۳۹۳

سنگ بزرگ جلوی پای سعید/ ۷میلیون دلار بده برو!

ورزش > فوتبال ملی - سعید عزت‌اللهی یک فصل دیگر با روستوف قرارداد دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی جوان تیم‌ملی مثل دیگر ستاره‌های بازیکنان ایران وضعیت نامعلومی دارد. بعد از جام‌جهانی خیلی‌ها توقع دارند او هم به لیگ بهتری منتقل شود و بتواند در باشگاه بهتری بازی کند. عزت اللهی سال گذشته در حالی که می‌توانست به لیگ بهتری برود، در روسیه و باشگاه روستوف ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اشتباه استراتژیکی کرد. عزت اللهی تلاش کرد تا از کانال مدیر برنامه های مختلف با باشگاههای مختلف مذاکره کند ولی در نهایت جیبش کاملا خالی ماند و مجبور بود قراردادش را با روستوف امضا کند. حالا او در حالی جام جهانی را به پایان رسانده که یک فصل دیگر با باشگاه روستوف قرارداد دارد و عملا نمی‌تواند به راحتی به تیم دیگری برود. روس‌ها نشان داده‌اند در این مواقع به سادگی با جدایی بازیکنان موافقت نمی‌کنند و برای آنها مشکل درست می‌کنند. عزت‌اللهی هم قطعا از این مسئله مستثنی نیست. باشگاه روستوف از همین حالا سنگ بزرگی جلوی پای او قرار داده است. این باشگاه به سعید اعلام کرده تنها در صورتی با جدایی او موافقت می‌کند که باشگاه جدیدش 7 میلیون دلار برای رضایتنامه اش پرداخت کند! عزت اللهی آنقدرها بازیکن مطرحی در سطح اروپا نیست که یک باشگاه حاضر باشد چنین پولی برای او بپردازد. به همین خاطر از همین حالا یکجورهایی باید قید جدایی او از لیگ روسیه را زد. سعید قصد دارد هر طور شده در فوتبال اروپا بماند چراکه همین حالا یک باشگاه قطری خواهان جذب او شده و حاضر است پول خوبی هم بپردازد ولی عزت اللهی تاکید کرده قصدش ماندن در اروپاست. اگر او بخواهد راهی قطر شود آنها حاضر هستند پول رضایتنامه اش را بدهند ولی در اروپا باشگاهی نیست که چنین پولی بابت سعید پرداخت کند. بدین ترتیب عزت اللهی به خاطر تصمیم اشتباهی که سال گذشته گرفت حالا مجبور است در روستوف بماند و یک سال دیگر کنار روس ها باشد.

 

256 43

 

کلید واژه‌ها : جام جهانی 2018 - لژیونر فوتبال - تیم ملی فوتبال ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی 2018 لژیونر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال عربستان  در بازی رفت مرحله  نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه چهار بر دو مغلوب العین امارات شد.
تا قبل از این بازی الهلال قدرتمند یک تیم شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسید و رکوردهایی در این باره شکسته بود اما العین نشان داد قدرت اول غرب آسیا شکست‌ناپذیر نیست.

در سال‌های اخیر اینگونه بوده که هر تیمی از غرب آسیا قدرتنمایی کرده برای رسیدن به فینال باید از الهلال پرستاره عبور می‌کرده و شکست دادن این تیم کار دشواری بوده که با جذب ستاره‌هایی چون نیمار، مالکوم، میتروویچ و ... بسیار دشوارتر هم شده اما العین نشان داد می‌تواند از این سد بزرگ هم عبور کرد.

با پیروزی العین حالا بیشتر از هر تیمی دیگری سپاهان باید افسوس بخورد و آه حسرت بکشد چرا که این تیم در مرحله یک هشتم نهایی در هر دو بازی رفت و برگشت شرایط پیروزی مقابل این تیم قدرتمند را داشت اما با ده نفره شدن و اشتباهات عجیب و غریب شکست خورد تا در انجام این کار بزرگ عاجز بماند.

العین امروز به تمام تیم‌های آسیایی و از جمله سپاهان نشان داد می‌توان با برنامه‌ریزی، انسجام و تمرکز در میدان حتی الهلال قدرتمند را شکست داد. هر چند سه گل از چهار گل العین با ضربه پنالتی به دست آمد اما نمی‌توان برد بزرگ این تیم را زیر سوال برد و به بخت و اقبال ارتباطش داد.

العین در کمال شجاعت و جسارت تمام با الهلال پرستاره رودررو شد و لایق این پیروزی درخشان بود و حالا با شرایط روانی مساعد پا به بازی برگشت خواهد گذاشت و شانس زیادی برای فینالیست شدن دارد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در پایان مرحله گروهی هیچ کس تصور نمی‌کرد تیمی مثل العین تا اینجا پیش بیاید و بعد از حذف النصر حالا در آستانه حذف دیگر غول پرستاره عربستانی باشد.

دیگر خبرها

  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)