Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ با ورود به سال جدید، اعتراضات در خصوص مشکلات آب آشامیدنی هم شروع شد؛ اعتراضاتی که بسیاری از استان‌های کشورها را دربرگرفت و یکی از آن استان‌ها، استان اصفهان است.

بحران اصفهان درحال حاضر، بحران تشدید بی‌آبی است که به قول نماینده اصفهان اگر برای آن چاره جویی نشود به ماجرای خرمشهر تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرودین ماه، حسینعلی میراحمدی - دبیرخانه کشاورز شهرستان اصفهان در این خصوص گفته بود: «وضعیت آب اصفهان از مرز بحران گذر کرده است.»
همچنین محسن مهرعلیزاده - استاندار اصفهان با تأکید براینکه وضعیت تأمین آب شرب نگران کننده است، گفته بود: «برداشت‌های غیرقانونی می‌تواند جان افراد زیادی را برای تأمین آب شرب به خطر اندازد و بر همین اساس باید به شدن با برداشت‌های غیرمجاز برخورد شود.»

حال نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این بحران به گفت‌وگو با برنا پرداخته است که در ادامه آن را خواهید خواند.

پروفسور حیدر علی عابدی - نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، در خصوص آخرین وضعیت آب شرب استان اصفهان، بیان کرد: «درحال حاضر تنها هدف ما تأمین آب شرب استان اصفهان است. منظور از آب آشامیدنی اصفهان تنها منوط به شهر اصفهان نیست بلکه حدود 8 شهرستان اطراف را هم در برمی‌گیرد و نزدیک به 4 میلیون نفر از آب شرب استفاده می‌کنند.»

وی در ادامه افزود: «در مصوبات گذشته، قرار بر این بوده است که از سد زاینده روز تا محل تصفیه خانه شرب یزد و اصفهان، به صورت ماهیانه بیشتر از 6ونیم میلیون مترمکعب آب برداشت نشود اما درحال حاضر ماهانه بیش از 20 میلیون متر مکعب آب از محل ذکر شده برداشت می‌شود و نکته قابل توجه این است  که سد زاینده رود با محدودیت برداشت آب مواجه است.»

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «متأسفانه تاکنون اقدام جدی جهت جلوگیری از برداشت‌های مازاد برسهمیه در این مسیر نشده است و امیدواریم که دولت به صورت جدی وارد این موضوع شود. اگر دولت به این موضوع ورود پیدا نکند، مشکل آب آشامیدنی اصفهان بعد از شهریور ماه شبیه به خرمشهر و آبادان خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دولت مشکلات یزد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • برداشت بیش از ۴۶۰ تن کلزا از مزارع خرمشهر
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر