Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدعلی فاضلی نسب، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز در تبیین فعالیت‌های کمیته برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اظهار کرد: برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم، کاری فرهنگی است که می تواند نقش‌های موثری در جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات قرآنی، بهانه و فرصتی است تا در افکار و اذهان جامعه و مخاطبین این مسابقات فضایی مثبت ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته متسابقین با اشاره به وظایف این کمیته ابراز کرد: نقش ما در این مسابقات، پذیرش تمامی شرکت کنندگان که در رشته هایی مانند قرائت، حفظ، اذان، دعا خوانی و تمامی کسانی که از سراسر استان به منظور مسابقه به این جا مراجعه می کنند است.

وی خاطر نشان کرد: ما در این کمیته متسابقین را پذیرش و زمان مسابقه آن ها را نیز مشخص میکینم تا در زمان تعیین شده به رقابت بپردازند.

فاضلی نسب افزود: به عبارتی از اول ورود تا پذیرایی، پذیرش، نقل و انتقال و تمامی امورات مربوط به متسابقین چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان به عهده کمیته متسابقین است که در این سه روز برگزاری مسابقه در خدمت این متسابقین خواهیم بود و امورات نقلیه، پذیرایی و فرهنگی نیز ما عهده دار خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری مسابقات قرآنی فرصتی است که قرآن آموزها خود را محک زده و کسانی که به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند مشخص شوند و نیز کسانی که موفق نمی شوند، نقاط ضعف خود را برای سال های بعد بدانند و بر آن غلبه کنند تا در سال های آتی موفق شوند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید بر این که در استان ما نیاز است که در حوزه قرآنی بیشتر از این فعالیت کنیم تصریح کرد: چه در رشته های حفظ و چه در رشته قرائت و رشته های دیگر نیاز به فعالیت بیشتر داریم.

وی با اشاره به این که استان ما جامعه قرآنی جایگاهی که شایسته است در کشور ما ندارد و ما نیز روز به روز این مسابقات را به شکل گسترده و قوی برگزار می کنیم ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی برای کسانی که نقاط ضعف دارند باعث جبران نقاط ضعف می شود تا جامعه قرآنی استان بتواند به جایگاه شایسته خود برسد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بانک مسکن فعالیت درخشانی را در اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی داشته و این روند باید ادامه داشته باشد.   وی ادامه داد: باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رسالت مشترک دو سازمان خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و امید می‌رود با عزم و حمایت بیش از بیش مدیران  دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .   عطائی افزود: یکی از اقداماتی که در حوزه مسکن باید مدنظر قرار داد ایجاد تعادل پویا بین عرضه و تقاضای مسکن است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار مسکن می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود