Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو احتمالا ماجرای “دست خدا” را فراموش کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از شکست کلمبیا مقابل انگلیس، مارادونا در دفاع از تیم کلمبیا به انتقاد از داور و فیفا پرداخت. او معتقد بود داوری آمریکایی نباید برای دیداری که یک طرف آن انگلیس است انتخاب شود. البته اسطوره فوتبال آرژانتین پس از این اظهارات از اینفانتینو و فیفا عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال زیزو الیزیدی در آخرین کاریکاتور خود، به اتفاقات جام جهانی ۱۹۸۶ و دیدار آرژانتین-انگلیس اشاره کرده است تا به مارادونا یادآوری کند انگلیس هم در یکی از مهم ترین بازی های تاریخ خود، از تصمیمات داوری ضربه خورده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر جام جهانی تیم ملی بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018 اینفوگرافی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم