Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان پس از قهرمانی در رقابت‌های جهانی به ایران بازگشتند. ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، اعضای تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان که با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در کشور کرواسی رسیدند، ساعت 3:45 بامداد امروز (جمعه) با استقبال رضا لایق، دبیر فدراسیون و جمعی از مردم و علاقه‌مندان به کشتی و البته در غیاب مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کشور بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 11 تا 13 تیرماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و در پایان تیم ایران با سه مدال طلای رحمان عموزاد خلیلی، علیرضا عبداللهی و امیرحسین زارع در اوزان 45، 92 و 110 کیلوگرم، یک مدال نقره محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم، 3 مدال برنز سید عرفان جعفریان، علی اکبر فضلی و محمد کریمی در اوزان 51، 60 و 65 کیلوگرم و با کسب 152 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید. پس از تیم ایران تیم‌های آمریکا و روسیه به ترتیب با کسب 132 و 116 امتیاز دوم و سوم شدند.

قهرمانی تیم ایران در حالی به دست آمد که این تیم در سال 1996 در کشورمان به‌عنوان قهرمانی رسیده بود و پس از 22 سال و برای اولین بار در خارج از ایران این عنوان قهرمانی رقم خورد.

انتهای پیام/ 

R39383/P1015145/S3,29/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد