Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع نمایندگان گیلان، گفت: تالاب انزلی توسط شیرابه‌های لندفیل سراوان تهدید می شود.

به گزارش ایسنا، جبار کوچکی نژاد امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، گفت: زباله سراوان با ایجاد امراض گوناگون مردم رشت را گرفتار کرده است.

وی با اشاره به اینکه شیرابه های سراوان محیط زیست تالاب انزلی را نیز تهدید می کند، افزود: انتظار کمک ویژه داریم تا این دغدغه مردم در استان رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا، مردم شهر رشت مشکلات زیادی دارند، مردم ما از سوختن ترانس برق نگران هستند.

وی تصریح کرد: صنعت نیمه نفس استان با وضعیت برق کنونی با مشکل مواجه شده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان، تصریح کرد: منابع قطره چکانی مشکلات را حل نمی کند و مردم نباید در خاموشی به سر ببرند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تالاب انزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان سکانداران علمی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین اظهار کرد: معلمان سکاندران علمی یک جامعه هستند و می‌توانند نسل‌های برتر علمی خلق کنند.

وی با اشاره به مشکلات جوانان برای ازدواج افزود: منشأ خیلی از مشکلات جوانان توقع نامتعارف و چشم وهم چشمی در خانواده‌ها است و باید خانواده‌ها این مشکلات را رفع کنند.

امام جمعه اسفرورین اضافه کرد: جوانان و خانواده‌های آنان با الگو قرار دادن سبک زندگی اهل بیت به ویژه سبک زندگی علوی و فاطمی می‌توانند در این امر سعادتمند باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش کارگر در توسعه جامعه عنوان کرد: جهش تولید و اقتصاد کشور نیازمند حضور کارگران است و باید نقش مهم این قشر از جامعه درک شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: نگاه دنیای مادی به کارگر نگاه ابزاری است اما اسلام جایگاه خاصی برای کارگر قائل شده و این نگاه ناشی از ارزشی است که برای کار قائل است.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی، ایمنی کار، و شناسایی نخبگان باید در دستور کارفرما قرار بگیرد، اضافه کرد: کارگر نباید جایگاه خود را پایین ببیند.

کد خبر 6089121

دیگر خبرها

  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی