Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از قضات و کارکنان نمونه کشوری و استانی اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد. ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،همایش تجلیل از قضات و کارکنان نمونه کشوری و استانی  اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد.

عکاس: مهدی دایلاری اصل

انتهای پیام/م

R7887/P1486/S6,47/CT8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  معاون امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ضمن کسب مقام برتر در بین پردیس‌های کشور و کسب امتیاز و شرایط مرحله اول (سطح دانشگاهی) به مرحله دوم رقابت‌ها در سطح رقابت کشوری و ملی راه یافتند.
جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان از دوم بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.
مریم اکبری و علی جوکار از استان فارس در جمع نفرات برتر جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری جای دارند.
به گفته وحید عالمیان اسامی نفرات برگزیده و نهایی جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.
جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و شناسایی استعداد‌ها و همچنین حمایت از دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی
  • کاهش ۲۸ درصدی پرونده‌های محاکم تجدیدنظر استان خوزستان