Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی برگزاری چهارمین مسابقه عکس انجمن صنفی عکاسان سینما،فراخوان آن به شرح زیر اعلام می شود:

1.شرکت در بخش مسابقه عکس چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران  برای تمام عکاسان سینمای ایران امکان پذیر می باشد.

2. آثار ارسالی می‌بایست از فیلم های تولید و اکران شده در فاصله زمانی 1 فروردین ماه سال ١٣٩6 تا 29 اسفند ماه 1396 گرفته شده باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره 1 : عکس فیلم های گروه هنر و تجریه ای که اکران شده باشند مورد قبول می باشد.

تبصره 2 : آثار ارسالی دوره های قبل پذیرفته نیست.

3.آثار فقط به‌صورت «مجموعه عکس» پذیرفته می‌شود و هر عکاس می‌تواند با ارسال 7عکس (5عکس صحنه و 2عکس پشت صحنه ) از هر فیلم در مسابقه شرکت نماید.

4.مجموعه عکس ها به صورت آزاد (اعم از مجموعه رنگی و سیاه سفید ) به صورت چاپ فول فریم در اندازه 20 در 30 ارسال شوند.لازم به ذکر است تنها عکس های سیاه و سفیدی قادر به حضور در مسابقه هستند که فیلم ها نیز  بصورت سیاه و سفید فیلمبرداری شده باشند.

5.فایل هر مجموعه عکس  باید با فرمت JPG و اندازه اصلی بدون حاشیه (فول فریم)در یک  فولدر با ذکر نام فیلم در  cd یا dvdبه همراه یک قطعه فایل عکس پرسنلی عکاس تحویل داده شود.  (اسم عکاس، شماره تماس و نام فیلم ها بر روی لوح فشرده نوشته شود).

6.اصلاح رنگ، کنتراست، تیرگی و روشنی در عکس‌ها در حدی که اصالت عکس را تغییر ندهد، قابل‌قبول است. (کامپوزیت و کلاژ قبول نمی باشد).

7. هر عکاس می تواند با هر تعداد مجموعه عکس در مسابقه شرکت نماید.اثار ارسالی توسط صاحبان انها با شماره الویت بندی شوند.

8. شرکت‌کننده با ارسال آثار خود اعلام می‌کند که عکسهای ارسالی متعلق به اوست و مسئولیت اخلاقی و حقوقی ناشی از این امر به عهدهٔ فرستندهٔ آثار است و مسئولیتی از این بابت متوجه برگزارکننده نیست. اما در صورت وقوع چنین امری ،هرگونه عنوان، جایزه و امتیازی که به ارسال‌کننده تعلق گرفته باشد از وی پس گرفته خواهد شد.

9.از آنجا که فقط یک تندیس شایستگی به یک عکاس تعلق می گیرد لذا فیلم هایی که دارای چند عکاس می باشند ،آثار عکاسی مورد قبول می باشد که قرار داد فیلم با او ثبت شده باشد و در صورتی که  یک فیلم با چند عکاس و هر کدام با قرار داد مستقل باشند باید عکاسان با توافق با هم یکی را به عنوان عکاس آن فیلم انتخاب نمایند.

10. تندیس جشن و جایزه بهترین مجموعه عکس به عکاس برتر اهدا خواهد شد.(عکاسان عضو انجمن)

11. جایزه ویژه کشف استعداد نو اهدا خواهد شد. .(عکاسان غیر عضو انجمن)

12.حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای برگزارکننده جهت امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی با رعایت حقوق معنوی عکاس محفوظ است.

 13.در مجموع عکس های با کیفیت و منتخب توسط هیات محترم داوری برای نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

14.عکس‌های دریافتی که فاقد «فرم تکمیل شده شرکت در بخش مسابقه عکس چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران» باشند، پذیرفته نخواهند شد.

15. ارسال آثار به معنای پذیرش همه مقررات جشنواره است و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده برگزارکننده است.

مهلت ارسال آثار : از تاریخ چهارشنبه 20/4/97 لغایت شنبه 30/4/97 (زمان غیر قابل تمدید می باشد.)

دریافت آثار: دبیرخانه چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران واقع در خیایان بهار جنوبی ، کوچه سمنان، شماره 25 ، خانه سینما ،از ساعت 11الی١٨

انجمن عکاسان سینمای ایران www.irssp.ir

 نیکی کریمی دبیری چهارمین جشن انجمن عکاسان سینما را بر عهده دارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

عباس شیری گفت: در سطح استان قم افزون بر ۱۲ هزار و ۸۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با اشاره به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی، ابراز داشت: ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کل کشور در صف بیمه هستند در حالی‌که سهمیه ابلاغی امسال بیمه‌شدن ۱۰ هزار کارگر است.

شیری گفت: تمامی کارگران ساختمانی واجد شرایط استان از نظر اشتغال به این حرفه راستی‌آزمایی شده و دارای شناسنامه کاری مشخص هستند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم با انتقاد از قطع مستمر بیمه کارگران ساختمانی، تصریح کرد: کارگران ساختمانی ممکن است به‌خاطر نبود پروژه فعال عمرانی چند روز مشغول کار نباشند و توقع ما این است که بررسی وضعیت بیمه این افراد این است که جلسات مربوطه با حضور نمایندگان انجمن‌های صنفی و بازرسان برگزار شود.

شیری با اشاره به طرح ساماندهی کارگران ساختمانی، تصریح کرد: به‌رغم تمامی پیگیری‌های انجام شده، اما هنوز مجموعه مدیریت شهری قم هیچ سازه و مکان استانداردی جهت استقرار این افراد در شهر پیش‌بینی و طراحی نکرده‌است.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم بیان کرد: با توجه به اینکه کارگران ساختمانی کارفرمای ثابتی ندارند به‌رغم مشکلات جاری این صنعت، کارگران ساختمانی از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور بهره‌مند نمی‌شوند.

شیری با بیان اینکه در استان قم کمبود کارگر ساختمانی وجود ندارد، تصریح کرد: مشکل اصلی این صنعت حقوق و مزایای آن است که سبب شده تا کارگران ساختمانی به مشاغل دیگر سوق پیدا کنند.

رئیس انجمن صنفی کارگران قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مسکن کارگران ساختمانی، گفت: سه‌هزار و ۷۰۰ کارگر ساختمانی قم در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد