Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سرهنگ قدمی گفت : به منظور تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها ، جاده مرزن آباد - کرج را از ساعت ۱۷  یکطرفه می شود و آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی با بیان اینکه  تردد انواع کشنده‌های سنگین در جاده چالوس و هراز  امروز ممنوع است , افزود : آمد و شد همه تریلر‌ها در جاده هراز  و تردد  انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس راه مازندران گفت : آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۵ تیر و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۷ تیر و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه روز دوشنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پلیس راه چالوس هراز مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «عشق و فلسفه»، امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود. این مستند درباره نادیا مفتونی، پژوهشگر فسلفه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

مستند «گشت آورد»، پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «بدل»، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  

برنامه «وقت اندیشه»، جمعه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه یک پخش و دوشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران