Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:00:58 GMT

احکام مدیران شبکه‌های یک و پنج سیما صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۷۱۵۵

احکام مدیران شبکه‌های یک و پنج سیما صادر شد

زمینه‌های گسترش و تعمیق دین باوری و ارزش های اخلاقی، معنوی و انقلابی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، معرفی و شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» از تأکیدات معاون سیمای جمهوری است. ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما با قدردانی از تلاش‌های مجید زین‌العابدین، جواد رمضان‌نژاد را به عنوان مدیر شبکه پنج معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم معاون سیما آمده است: "با توجه به اهمیت شبکه پنج، شبکه تهران که بیانگر اهمیت استان و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان در مجموعه مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی است. انتظار می رود با بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و کمک‌های نهادهای ذیربط در انجام این مأموریت اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

سیدجواد رمضان نژاد مدیر جدید شبکه پنج سیما و مدیر سابق شبکه افق

همچنین ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به مسائل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» از اهم وظایفی که در این حکم به آن اشاره شده است".

جواد رمضان‌نژاد» نیز متولد سال 1356 در شهر تهران است و در حال حاضر دانشجوی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است. او همچنین استاد رشته ارتباطات در دانشگاه‌های صدا و سیما و امام صادق (ع) نیز بوده است. این پژوهشگر در عرصه عملیات روانی و جنگ نرم از سال 93 تاکنون مدیر شبکه افق بوده و پیش از این نیز مدیر گروه مستند شبکه چهار، عضو شورای طرح و برنامه شبکه چهار سیما، عضو شورای راهبردی مرکز سیمافیلم، عضو شورای بررسی طرح برنامه های مستند سیما، مدیر طرح و برنامه سازمان اوج، عضو هیات مدیره سازمان اوج، عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، نماینده شبکه چهار سیما در شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری، دبیر کارگروه مستندسازی – سازمان بسیج مستضعفین، رئیس دبیرخانه جشنواره سوم سیما در برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی، نماینده معاونت سیما در کارگروه مجازی ستاد انتخابات رسانه ملی، مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی و مدیر کانون برنامه سازان جوان مرکز بسیج صدا و سیما، مشاور تامین برنامه شبکه یک سیما، عضو شورای طرح و برنامه- تأمین برنامه شبکه یک سیما، سردبیر بخش‌های خبری مختلف رادیو و تلویزیون: اخبار بامدادی و نیمروزی رادیو پیام، اخبار بامدادی و نیمروزی رادیو جوان، اخبار بامدادی و نیمروزی و اخبار شامگاهی رادیوفرهنگ، اخبارعصرگاهی و شامگاهی رادیو تهران، سردبیر و جانشین سردبیر اخبار جوانه‌ها، جانشین سردبیر اخبار بامدادی شبکه خبر، سردبیر اخبار قرآنی و سردبیر و طراح گفت‌وگوی جمعه شبکه قرآن بوده است.

مجید زین العابدین مدیر جدید شبکه یک سیما و مدیر سابق شبکه پنج

سیدمرتضی میرباقری معاون سیما، با قدردانی از زحمات علیرضا برازش، مجید زین العابدین را به عنوان مدیر شبکه یک معرفی کرد.

معاون سیما در حکم خود از مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما خواست "تا با بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و افزایش ضریب نفوذ شبکه، عمق بخشی به برنامه ها با ابتنا بر مطالعات مخاطب‌پژوهی و مقابله با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه‌ای نظام سلطه اهتمام ورزد همچنین ارتقاء سطح کیفی برنامه‌سازی در همه موضوعات و قالب‌های برنامه‌ای؛ زمینه‌های گسترش و تعمیق دین باوری و ارزش‌های اخلاقی، معنوی و انقلابی؛ و افزایش سرمایه اجتماعی کشور را با استفاده از نظرات کارشناسان متعهد و خبره و به کارگیری مدیران و هنرمندان پرتوان و متعهد از دیگر تاکیدات دکتر میرباقری در این حکم است."

«مجید زین‌العابدین» متولد سال 1356 است و تحصیلاتش کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است. از جمله سوابق «مجید زین‌العابدین» می‌توان به مدیریت شبکه سه، قائم مقام شبکه سه سیما، مدیر طرح و برنامه شبکه سه سیما، سرپرست گروه معارف شبکه سه سیما، مدیریت و اداره شورای راهبردی، اتاق های فکر، شورای مدیران و شورای برآورد در شبکه سه، سرپرست گروه اجتماعی شبکه خبر، جانشین سردبیر بخش خبری 20:30، تهیه کننده برنامه‌های سیاسی شبکه خبر، دبیر شورای راهبردی شبکه خبر، کارشناس اداره کل حقوقی سازمان و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

R1515/P1439/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی فارس هشدار قرمز صادر کرد

مدیر کل هواشناسی فارس با صدور هشدار قرمز برای آسمان استان، از تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

مسعود حقیقت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اعلام وضعیت سطح قرمز برای آسمان استان فارس، گفت: فعالیت سامانه جدید بارشی همراه با بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ از اواخر وقت سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال جاری خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی فارس افزود: این سامانه بارشی مناطق نیمه جنوبی استان به ویژه شهرستان‌های لامرد، لار، گراش، اوز، خنج و زرین دشت را در بر می‌گیرد. 

حقیقت بیان کرد: اثر مخاطره همچون بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به‌صورت گسترده، احتمال سرریز شدن برخی سدها، احتمال انسداد ره‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهری، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، باغی و زراعی و احتمال خسارت به برخی از زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق خواهد بود.

وی درخصوص آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان، عدم توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، بازگشایی کانال‌ها و آبروهای درون شهری، اجتناب از سفرهای برون شهری، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات هشدار داد و تاکید کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • هواشناسی فارس هشدار قرمز صادر کرد
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • ببینید | ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • (ویدئو) ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل همزمان با حملات ایران
  • فیلم/ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل