Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@02:48:51 GMT

آتش سوزی در نیزارهای ساحلی غرب اهواز

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۷۵۸۶

آتش سوزی در نیزارهای ساحلی غرب اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در نیزارهای حاشیه بلوار ساحلی غربی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آتش پاد علی تراب پور اظهار کرد: ساعت 18:53 روز گذشته (14 تیرماه) طی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی 125 سازمان آتش نشانی اهواز وقوع آتش سوزی در  بلوار ساحلی غربی جنب پل سیاه اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه خار و خاشاک، نیزارهای اطراف و تعدادی تنه درخت و دستخوش آتش قرار گرفته و با توجه به گرمای هوا و خشک بودن بوته ها و نیزارها حریق خیلی سریع گسترش پیدا می کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جهت خاموش کردن حریق هفت دستگاه انواع خودروهای اطفا و تانکر آبرسان پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند که با تلاش آتش نشانان حریق کنترل و در حال خاموش شدن است.

تراب پور علت حادثه را نامعلوم دانست و تصریح کرد: پس از پایان عملیات از سوی تیم کارشناسی سازمان آتش نشانی، علت حادثه بررسی و به اطلاع می رسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اعلام آماده‌باش در شهرداری اهواز، آتش‌نشانی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در آمادگی کامل قرار دارد.

کوروش سبزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و هشدار نارنجی سازمان هواشناسی خوزستان و با اعلام شهردار اهواز، تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی در کنار وظایف ذاتی خود که همواره در حالت آماده‌باش برای هرگونه اتفاق است، برای بارندگی پیش‌رو نیز نیروی انسانی، پمپ‌ها و ماشین‌آلات خود را در حالت آماده قرار داده است تا به محض نیاز از آن‌ها استفاده کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بهشت‌آباد را بر عهده دارد، با این حال در صورتی که در منطقه دیگری نیاز به کمک باشد این آمادگی وجود دارد که با حضور در منطقه کمک لازم در راستای رفع آب‌های سطحی توسط کارکنان آتش‌نشانی صورت گیرد.

کد خبر 750042

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش