Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير کل بنياد استان قم گفت: روحانيت از جمله قشرهايي بود که از همان روز نخست اعزام رزمندگان به جبهه هاي جهاد عليه گروه هاي تکفيري در صحنه حضور داشت.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد جواد هاشمي بيان کرد: غيور مردان اين استان از نخستين روزهاي فتنه تکفيري ها، براي دفاع از حرم اهل بيت(ع) به پا خاستند و تاکنون 20 شهيد را در اين راه تقديم اسلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل بنياد قم بيان کرد: شهيدان سعيد سامانلو، محمود هاشمي، علي اکبر عربي، محمد حسين سراجي، سيد سجاد روشنايي، مهدي عليدوست، عبدالصالح زارع، مهدي طهماسبي، محمد موسوي ناجي، محمد علي قلي زاده، احمد جلالي نسب، ابراهيم عشريه، سجاد طاهر نيا، مجيد مختاري فر، قاسم غريب، احمد مکيان، محمد مهدي مالاميري، مجيد عسگري جمکراني، مصطفي نبي لو و مهدي ايماني از جمله شهداي ايراني مدافع حرم هستند که از استان قم براي دفاع از حرم اهل بيت(ع) عاشقانه جان خود را فدا کردند.
هاشمي گفت: پيکرهاي مطهر شهداي مدافع حرم در قطعه 31 گلزار بهشت معصومه (س) و گلزار علي بن جعفر (ع) تدفين شده است.
مديرکل بنياد قم اظهار داشت: روحانيت از جمله قشرهايي بود که از همان روز نخست اعزام رزمندگان به جبهه هاي جهاد عليه گروه هاي تکفيري در صحنه حضور داشت و شهيداني همچون حجج الاسلام محمد مهدي مالاميري که مفقودالاثر است، محمد موسوي ناجي و محمد علي قلي زاده در راه دفاع از حريم اهل بيت (ع) به شهادت رسيدند.
وي با اشاره به اتحاد رزمندگان جبهه مقاومت از کشورهاي مختلف با يکديگر براي حفظ اسلام، بيان کرد: شهداي مدافع حرم همچون شهداي دوران دفاع مقدس، جان خود را در راه دفاع از اسلام فدا کردند تا پرچم حق برافراشته بماند و امروز ما وظيفه داريم با تبيين سيره زندگاني اين شهيدان، راه ايشان را ادامه دهيم.
جمعيت ايثارگري استان قم (شهدا، جانبازان، آزادگان، ايثارگران و خانواده هاي ايشان) حدود 70 هزار تن هستند؛ اين استان 6 هزار شهيد، 11 هزار و 361 جانباز و 591 آزاده را تقديم انقلاب اسلامي کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روحانيت مبارزه تکفيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اعلام زمان استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام، از تغییر در میزبانی خبر داد.

محمود مهدوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، استان کرمان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود، اظهار کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در شهرهای رفسنجان و کوهپایه کرمان جمعه شب برگزار می شود، افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) در رفسنجان از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم (ع) و در کوهپایه کرمان از روستای عبدالله‌آباد تا منطقه سیمک برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: شهید متعلق به شهرستان رفسنجان ۲۴ ساله و در سال ۱۳۶۳ در منطقه بدر شرق دجله و شهید متعلق به کوهپایه کرمان ۱۹ ساله و در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

به گزارش ایمنا، پیش از این مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از ورود چهار پیکر شهید گمنام به استان کرمان در سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داده بود که به نظر می‌رسد فراهم نبودن شرایط میزبانی در دو شهرستان دیگر علت تغییر در میزبانی استان کرمان ذکر شده است.

کد خبر 749253

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم