Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:15:08 GMT

کاپیتان سوئد برای بار دوم پدر شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۷۸۶۶

آندریاس گرانکوئیست، کاپیتان تیم ملی سوئد، بامداد امروز و در فاصله یک روز تا دیدار تیمش مقابل انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی، بار دیگر پدر شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد فردا در دیداری حساس مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند برای اولین بار بعد از 24 سال به نیمه نهایی جام جهانی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتشار عکسی از فرزند جدیدش در اینستاگرام، نوشت:" بسیار خوشحالم و به همسرم افتخار می کنم. هر دو سالم و سلامت هستند."

 

 

سوفی، همسر گرانکوئیست هم در اینستاگرامش نوشت:" و او آمد و زندگی ما را کامل کرد؛ میکا کوچولو."

اما گرانکوئیست در گفتگو با خبرنگاران، اعلام کرد فعلا می خواست همراه با سوئد به مراحل بالاتر جام برسد و عجله ای برای دیدن فرزند جدیدش ندارد:" من یک همسر قوی دارم. او نمی خواهد که به من به خانه برگردم. او می خواهد که من اینجا باشم و فوتبال بازی کنم. من فقط به حرف او گوش می دهم و بهترین بازی هایم را اینجا انجام می دهم و روی بازی ام تمرکز دارم. و البته اگر اتفاقی در خانه بیفتد، او به من خواهد گفت اما من روی بازی مان در یک چهارم نهایی تمرکز دارم."

تیم ملی سوئد سوئد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سوئد سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست