Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته حقوق بشر آمریكایی، شب شعر و موسیقی با عنوان «بزم رزم» شب گذشته، 14 تیرماه با اجرای هنرمندانه شاعران و خوانندگان انقلابی برجسته كشورمان و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم در سینما شیراز برگزار شد.


نیما زارع، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در حاشیه این مراسم گفت:‌ این همایش به‌همت هنرمندان انقلابی بسیج هنرمندان فارس و با همكاری باشگاه ترانه و موسیقی راه و دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و به‌مناسبت محكومیت حقوق بشر آمریكایی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری اینكه هر ساله یك هفته با عنوان هفته حقوق بشر آمریكایی نامگذاری شده است، گفت: از آنجا كه آمریكا از یك سوی مدعی حفظ حقوق بشر است و از سوی توطئه‌ها و جنایات فراوانی بر تمام ملت‌های آزادی‌خواه دنیا به خصوص ملت ایران روا داشته است، لذا این هفته در تقویم رسمی كشورمان به ثبت رسیده است
زارع یادآور شد: جنایت‌هایی نظیر شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش، بمباران شیمیایی سردشت، سرنگونی هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی در آب‌های خلیج فارس و غیره همگی نمونه‌هایی از جنایت‌های آمریكای جنایتكار است كه در تیرماه اتفاق افتاده‌اند.

هنرنمایی 13 هنرمند انقلابی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در خاتمه سخنان خود گفت:‌ در این همایش 13 هنرمند انقلابی نظیر محمدمهدی سیار، قاسم صرافان، احمد بابایی، پیمان طالبی، علی نصیرنژاد، ساسان نوذری، حمیدرضا استادیان، سید حمزه موسوی، مجتبی الله‌وردی، طاها چوگان‌باز، مهدی جهرمی، امین میمندیان و علی زکریایی به هنرنمایی پرداختند.
در ادامه این مراسم حسن گلزار، مسئول سازمان فرهنگی سپاه فجر فارس به جنایت‌های آمریكا علیه ملت آزادی‌خواه ایران اشاره كرد و گفت: غربی‌ها مدعی هستند كه ما با حقوق بشر مبارزه می‌كنیم در صورتی كه ما با حقوق بشر آمریكایی مخالف هستیم.

نمادهای حقوق بشر آمریكایی را در یمن و غزه ببینید
وی ضمن برشمردن برخی از جنایت‌های استكبار جهانی و سردمداران قدرت در دنیا گفت: امروز مشاهده می‌كنیم كه چگونه كودكان و مسلمانان یمن و غزه را چگونه و بیرحمانه می‌كشند اما خبری از مدعیان حقوق بشر در این میان نیست و این‌ها همان نماد حقوق بشر آمریكایی هستند.
گلزار در پایان این نكته را یادآور شد: جنایت‌های آمریكا و استكبار جهانی برای كسانی كه اطلاعی از آن‌ها ندارند، می‌تواند در هفته حقوق بشر آمریكایی مورد بازخوانی قرار گیرد.


اجرای موسیقی‌ و نواهای انقلابی و همچنین شعرخوانی شاعران برجسته كشورمان نظیر محمد مهدی سیار، پیمان طالبی، قاسم صرافان و احمد بابایی به شعرخوانی پرداختند.
همچنین خوانندگانی نظیر طاها چوگان باز، حمیدرضا استادیان، مجتبی الله‌وردی، علی نصیرنژاد، مهدی جهرمی، سید حمزه موسوی، علی نصیرنژاد نیز به اجرای برنامه و آهنگ‌های انقلابی خود با موضوع حقوق بشر آمریكایی پرداختند.
علاوه بر این‌ها محمدامین میمندیان، طنزپرداز جوان و از اعضای باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی استندآپ کمدی خود را درباره برجام، گرانی دلار، سلبریتی ها، جنایات و بدعهدی امریکا اجرا کرد.
پایان‌بخش این برنامه به یادماندنی قرائت دعای فرج امام زمان(عج) بود كه توسط علی زكریایی، یكی از خوانندگان انقلابی كشورمان اجرا شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي بزم رزم شب شعر و موسيقي حقوق بشر آمريكايي بسيج هنرمندان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکایی ها به نسخه‌ای که برای کشورهای دیگر می‌پیچند عمل نمی‌کنند و آنچه برای مردم بیان می‌کنند خودشان اعتقاد ندارند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا و غرب اظهار داشت: آنچه  امروز در عالم غرب در حال رخ دادن است در سرکوب دانشجویان، اساتید دانشگاه و گروه‌های علمی و فرهنگیان جامعه آمریکا نشان از این دارد که آمریکایی‌ها آنچه را که بحث می‌کنند و آنچه برای مردم بیان می کنند خودشان اعتقاد ندارند. 

وی افزود: صحنه‌هایی که ما امروز از برخورد پلیس با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف آمریکا دیدیم نشان از این واقعیت دارد که دموکراسی آمریکایی برای حاکمیت حاکمان مستبد غرب در راس حکومت هیچ خط قرمزی برایشان معنا ندارد. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در گذشته اگر اتفاقاتی در دانشگاه‌های ایران می‌افتادغربی‌ها می‌گفتند در محیط های علمی نباید برخورد نظامی شود ولی امروزآن نسخه‌ای که برای  کشورهای دیگر می‌پیچیدند خودشان عمل نمی‌کنند. 

درویشی با بیان اینکه اگر برخوردهای امنیتی و انتظامی بد است برای دانشگاه‌های  آمریکا هم باید بد باشد، گفت: غرب مدعی آزادی بیان و عقیده است، دانشجویان ایده‌ای دارند که ایده‌هایشان را بیان می‌کنند پس چرا غربی‌ها در برخورد با ایده دانشجویان عصبانی می شوند و با سرکوب و خشونت جواب آنها را می دهند. 

وی  با بیان اینکه ظاهر فریبنده دنیای غرب امروز برای همگان روشن شده است تصریح کرد: حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا و غرب درس بزرگی است که متوجه شویم دموکراسی آنها سخنی بیش نیست و تنها به عنوان قطعنامه های سیاسی و حربه  بر علیه  کشورهای دیگر است.

 

.

 

 
انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند