Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلسطینیان با به پرواز در آوردن بادبادک‌های آتش‌زا در روز گذشته (پنج‌شنبه) توانسته‌اند ۳ هزار دونم معادل ۳۰۰ هکتار از اراضی ساکنان سرزمین اشغالی را به آتش بکشند.

به گزارش قدس آنلاین: ساکنان نوار غزه بار دیگر در روز گذشته (پنج‌شنبه) بادبادک‌های آتش‌زای خود را به سمت مزارع، باغات و اراضی ساکنان سرزمین اشغالی روانه کردند که به نوشته روزنامه اسرائیل هیوم، در این حملات ۳ هزار دونم (معادل ۳۰۰ هکتار) از اراضی اشغالگران در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، اراضی که فقط در روز گذشته در آتش فلسطینیان نابود شد، ۲۵ درصد از مساحتی است که سازمان باغات و مراتع اسرائیل بر آن‌ها نظارت دارد.

اسرائیل هیوم می‌افزاید: از زمان آغاز حملات فلسطنیان با استفاده از بادبادک‌های آتش‌زا در تاریخ ۳۰ مارس گذشته، ۸۰۵ نقطه از زمین‌های کشاورزی و باغات اطراف نوار غزه در آتش سوخته است یعنی مجموعا ۳۳ هزار دونم (معادل ۳۳۰۰ هکتار)

روزنامه جروزالم پست نیز دو هفته پیش در گزارشی میزان خسارت وارده به اشغالگران از بابت بادبادک‌های آتش‌زا را ۳ میلیون دلار برآورد کرد.

اسرائیل هیوم در ادامه گزارش خود نوشته است که بر روی یکی از بادبادک‌هایی که در دهکده زراعی (کیبوتص) «برکا» فرود آمده نوشته شده است: یا زمین‌های ما را ترک کنید تا هیچ چیز سبزی پیدا نخواهید کرد.

یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این خصوص به اسرائیل هیوم می‌گوید: آتش هر روزه به جان مزارع ما می‌افتد و این بادبادک‌ها از موشک‌های قسام هم بدتر است، هیچ سیستم هشداری برای آن وجود ندارد و هیچ کس نمی‌داند که چه وقت فرود می‌آیند؛ به فکرم افتاده است که چمدانم را جمع کنم و بروم، نمی‌شود فهمید که آیا آتش‌ها به شهرک‌ها هم می‌رسند یا نه؟.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بادبادک های آتش زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌ بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر به اردن و ریاض سفر کرده بود.

تا کنون اطلاعات بیشتری از برنامه دیدارهای وی در اراضی اشغالی فلسطین رسانه ای نشده است.

کد خبر 6093588

دیگر خبرها

  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»