Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اکبر حمزه‌ای مدیر کل امور مالیاتی مازندران گفت: مشمولان اعلام شده باید مالیاتی که در مراکز خدماتی و فروشگاهی تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده از مردم و مشتری دریافت می‌کنند را طی اظهارنامه مالیاتی در فرصت‌های اعلام شده به حساب دولت واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجام به موقع تکالیف قانونی به مودیان این استان، امکان بهره مندی از خدمات و معافیت‌های ارائه شده در قانون را فراهم و از برخورداری جرائم قانونی جلوگیری خواهد کرد.

حمزه‌ای گفت: همه اطلاعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و چگونگی پرداخت آنلاین مالیات در سامانه www.evat.ir موجود است.

مدیر کل امور مالیاتی مازندران  افزود: مودیان می‌توانند نسبت به ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده امسال اقدام کنند.

محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: سامانه تدارکات دولت بزرگترین بنگاه اقتصادی دولت الکترونیک است که در راستای قانونمالیات‌ های مستقیم، احکام دائمی برنامه‌ های توسعه کشور و قانون برنامه ششم توسعه بطور مستقیم در رشد شاخص‌ های توسعه دولت الکترونیک و مشارکت الکترونیکی تشکیل شده است.

وی افزود: این سامانه جهت انجام معاملات (خرید، مناقصه و مزایده) دستگاه‌ های اجرایی بصورت یکپارچه و الکترونیکی است.

محمدپور عمران گفت: این سامانه دستگاه‌ های اجرایی را قادر می‌ سازد کلیه مراحل از ثبت درخواست تا تبادل وجه را بصورت شفاف در محیط رقابت پذیری با امکان دسترسی غیر متمرکز و در یک سیستم یکپارچه و استاندارد منطبق با کلیه قوانین و مصوبات انجام دهند.

وی افزود: تاکنون ۲۰۹ دستگاه اجرایی در مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام نهایی شدند که از این تعداد ۹۱ دستگاه‌ های اجرایی در مازندران خرید‌های خود را در سامانه انجام می‌دهند.


انتهای پیام/آ


۱۶ تیر آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه حاج علی عسگری گفت: ارتقاء سامانه نسخه نویسی الکترونیکی منجر به پاسخگویی سریعتر فرآیند‌ها می‌شود.

رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از بزرگترین زیرساخت‌های حوزه سلامت کشور، از دی ماه ۹۸ ، به توسعه جدی ارائه سرویس به مردم و جامعه پزشکی و سلامت پرداخته است.

فاطمه حاج علی عسگری گفت: این سامانه تا قبل از دی ماه ۹۸ ماهانه حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار نسخه الکترونیک را ثبت و به پایگاه داده منتقل می‌کرد که با اجرایی شدن فرآیند توسعه ارائه سرویس، به ماهانه حدود ۱۲ میلیون نسخه افزایش یافته است. همچنین رشد حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ برابری ورودی این سامانه در کنار لزوم ارائه خدمات جدید بیمه ای، ضرورت تقویت در زیرساخت و نحوه ارائه خدمت این سامانه را ایجاب کرده است.

رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در روز‌های اخیر و پس از بررسی‌های متعدد گروه های فنی، تصمیم به جابجایی بستر سامانه و ارتقاء و بروز رسانی سیستم نسخه نویسی الکترونیکی گرفته شده است.

حاج علی عسگری گفت: از جمله اهداف این ارتقاء بهبود امنیت اطلاعات سلامت مندرج در پایگاه‌های داده، بهبود فرآیند پشتیبانی از نسخه نویسی الکترونیکی (نظیر سرعت بالاتر، کاهش اشکالات فرآیندی و توسعه زیرساختی) بوده است بنابراین با اجرایی شدن این تغییرات، سرعت پاسخگویی در انجام فرآیند‌ها افزایش می یابد. 

وی گفت: برای ارتقاء زیرساخت سیستم نسخه نویسی الکترونیک، از دیروز فرآیند جابجایی به زیرساخت جدید آغاز شده است که این موضوع مستلزم ایجاد توقف در برخی سرویس‌های نسخه نویسی الکترونیک است. این وقفه طی ۷۲ ساعت و با بروز رسانی سیستم از بین می‌رود.

رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: روند جاری نسخه نویسی کاغذی که از زمان شروع نسخه نویسی الکترونیکی بعنوان یک مسیر جایگزین حفظ شده است، ادامه  خواهد یافت تا مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشود، همچنین همکاران سازمان بیمه سلامت در همه ی استان‌ها در مراکز بیمه و همچنین مراکز ارائه خدمت حضور خواهند یافت تا از تداوم  روند نسخه نویسی و نسخه پیچی و انجام تعهدات بیمه‌ای اطمینان یابند.

حاج علی عسگری گفت: بعلاوه پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی ihio.gov.ir و شماره تلفن ۱۶۶۶ مرکز ارتباط با مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی برای ارائه هر توضیح و پیگیری هر مسئله احتمالی به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت و ارائه دهندگان خدمت بصورت ۲۴ ساعته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تا ۱۲ اردیبهشت