Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@13:43:38 GMT

فرح بخش ها در جمهوری اسلامی چه میکنند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۸۷۲۵

فرح بخش ها در جمهوری اسلامی چه میکنند؟

«نماینده»، امیرابراهیم رسولی/ درچند روزاخیر تکه فیلمی ازیک  دلال سینما دست به دست میچرخد و وقاحت اوتعجب همگان رابرانگیخته است. اودرسخنانی روضه خوانی راتحجروحقه بازی میداند. برامن صرفا این سوال مطرح است چگونه چنین فردی گذشته ازسابقه اش درحوزه ی فرهنگ جمهوری اسلامی چه میخواهدوچه میکند؟

فصل مشترک امثال این دلال سینما چیزی جز  پول نیست ونظام هم متاسفانه یاخوشبختانه عرصه رابه این دسته بازگذاشته تا ارتزاق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درباره خودچه فکری میکنند که گنده گویی را چاشنی  کاسبی کرده اند؟

اساسا تخصص این افرادچیست؟ ساختن چندفیلم  زرد وارتباط با چندبازیگرچگونه به آنان اجازه میدهدپاازگلیم خود فرانهند.
دراین مجمل اختلافات افراد محل بحث نیست بلکه نوع نگاه واعتقاد فردی مطرح است که با اهرمی به نام پول سواربرفرهنگ کشور چیزهایی به خرد  نسل_امروز میدهد که نظام درقبال آن مسئولیت دارد.

آقایان  مسئول فرهنگ به ویژه وزارت ارشاد و سازمان سینمایی یکبار خزعبلات این دلال رامرور کنند. من بعید میدانم  آقایصالحی وزیرفرهنگ وارشاد به عنوان وزیری که تدین او زبانزد عام وخاص است موافق گنده گویی فردی باشدکه حوزه کاسبیش سینماست.

گرچه امروزهمه سرگرم اقتصاد هستندامافرح بخش ها مشغولند ونتیجه آن  غفلت_فرهنگی ست که خطرش بیش ازحوزه اقتصاد نسلی راویران خواهد کرد وهیچ سکه ودلاری آن راجبران نمیکند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رسولی فرح بخش نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز