Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - در پی انتخاب فرنوش صمدی و علی عسگری برای عضویت در آکادمی اسکار، هیات مدیره ایسفا در پیامی این اتفاق را به دو عضو جامعه فیلم کوتاه ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات مدیره ایسفا (انجمن فیلم کوتاه ایران) در پیامی به فرنوش صمدی و علی عسگری فیلمسازان جوان ایرانی که به عضویت آکادمی اسکار درآمده اند، آورده است: «چه چیز می‌تواند خوشتر از آن باشد زبان هنر که مملو از عشق و صلح است و ضرورت آن آزادی، راه ببرد به دورها و دورترهای کره‌ خاک که زبان سیاستش این روزها نه چندان از صلح می‌گوید، نه عشق و نه آزادی؟

این روزها دو فیلمساز از جامعه‌ی فیلم کوتاه ایران برای اولین بار به عضویت آکادمی اسکار درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات مدیره‌ انجمن فیلم کوتاه ایران برگزیده شدن فرنوش صمدی و علی عسگری اعضای خوش ذوق ایسفا در آکادمی اسکار را به ایشان و جامعه‌ سینمایی تبریک گفته و راه روشنی برای جامعه‌ فیلم کوتاه آرزو می‌کند.»

241243

 

کلید واژه‌ها : کارگردانان سینمای ایران - سینمای ایران - اسکار 2018 -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران سینمای ایران اسکار 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وب سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، ویدیوی ی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمق منتشر کرد که حاوی تصاویر تازه‌ای است. این ویدیو که به ریشه‌های این حمله نیز اشاره دارد، می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • پیامی از غزه به دانشگاه‌‎های آمریکا | ببینید
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟