Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:17:43 GMT

پراید از سرویس مدارس تهران حذف می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۹۰۹۴

پراید از سرویس مدارس تهران حذف می شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از حذف تدریجی خودرو پراید از سرویس مدارس پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا «علیرضا قنادان» روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: پراید مبنای ارائه‌ خدمات در سال های گذشته بود و نمی توان به صورت آنی خدمات این خودرو را حذف کرد.
وی افزود: توافق هایی با آموزش و پرورش داشتیم که مقرر شد حذف پراید از سیستم سرویس مدارس پایتخت در یک روند دو تا سه ساله انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین از ساماندهی 20 تا 25 هزار راننده سرویس مدرسه برای سال جدید تحصیلی خبر داد.
به گفته وی، براساس ابلاغیه وزارت کشور تمامی پیمانکاران سرویس در سال تحصیلی پیش رو ملزم به ارائه‌ پروانه فعالیت خود از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شدند.
قنادان اظهارداشت: متولی ساماندهی این امر در شهر تهران سازمان تاکسیرانی شهرداری است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از فردا پیمانکاران و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد که از یک ماه دیگر فراخوان ثبت نام رانندگان سرویس مدارس نیز منتشر می‌شود.
به گفته قنادان، در ابلاغیه وزارت کشور در مورد سرویس مدارس مشخصا در یک بند به صورت واضح و صریح قید شده پیمانکاران و رانندگان بدون مجوز که در ناوگان سرویس مدارس کار می‌کنند مرتکب جرائم کیفری شده و می‌بایست تحت پیگیری قرار گیرند، به همین دلیل نظارت خود را در بعد ثبت نام و بعد از آن در مرحله‌ اجرا دو چندان خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: امسال نظارت سخت‌گیرانه‌تری در مورد سرویس مدارس انجام می‌ شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در سال تحصیلی 97-96، 16 هزار خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شدند، گفت: برخی مدارس خارج از ضوابط با خودرو و پیمانکار غیرمجاز همکاری کردند که با توجه به ابلاغیه وزارت کشور پیش بینی می شود این مساله کاهش چشمگیری یابد.
قنادان خاطرنشان کرد: تلاش می شود امسال 20 تا 25 هزار خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شود.
تهرام/9343/7245//1348 / 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی شهرداری تهران سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۵ تهران به منظور بررسی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه گفت: پیگیری قانونی درباره خودرو‌ها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند انجام می‌شود.

سید محمد فیاض افزود:با متخلفانی که در اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری زباله گرد‌ها همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطان قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی می‌شود.

در ادامه رییس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز گفت:با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد تا معتادان متجاهر در مراکز بیش از شش ماه نگه داری شوند.

عبدالمجید رحمانی گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارایه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

شهردار منطقه ۵ نیز با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

داوود گودرزی افزود: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ تهران می‌بایست با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند، اقدامات جدی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی