Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:28:18 GMT

بیرجند| امام جمعه شهرستان درمیان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۹۱۵۸

بیرجند| امام جمعه شهرستان درمیان معارفه شد

رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان درمیان برگزارشد. ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند  اظهار داشت: آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان ظهر امروز  در محل مسجد محمد رسول الله(ص) این شهر برگزار شد

وی بیان کرد: باتوجه به پایان ماموریت حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی امام جمعه شهرستان درمیان، حجت الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی امام جمعه شهر قهستان به عنوان امام جمعه مرکز شهرستان درمیان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنوز تصمیمی برای انتخاب امام جمعه شهر قهستان گرفته نشده است افزود: تا زمان مشخص شدن، امام جمعه موقت نماز جمعه شهر قهستان را اقامه خواهد کرد.

رحیم آبادی اظهار کرد: همچنین تصمیمی برای اینکه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان درمیان در شهر دیگری در سنگر مقدس نمازجمعه ایفای نقش کنند تاکنون گرفته نشده است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از رای اولی‌ها در فریمان + تصاویر

۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ روز تاریخی و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد و مردم انقلابی و ولایتمدار کشورمان پای صندوق‌های رای رفتند. در این بین موج شادی و نشاط در بین دانش آموزانی که برای بار اول در این مراسم ملی شرکت کردند بیشتر به چشم می‌خورد.

به همین منظور در نماز جمعه شهرستان فریمان استان خراسان رضوی از دانش آموزان خلاق و ایده پرداز در زمینه انتخابات و رای اولی‌ها تجلیل صورت گرفت. این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

فیلمی از حضور مردم بابل در پای صندوق‌های رای

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • استاندار خراسان جنوبی به مرکز توانبخشی علی اکبر (ع) قول هدیه میلیاردی داد
  • تأیید صحت انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان خراسان جنوبی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • راهی شدن اسکواش بازان شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی
  • امام جمعه موقت ورامین از نبود نمایشگاه دائمی در این شهرستان انتقاد کرد
  • پخت ۶۵۰ هزار پُرس غذا برای نیازمندان خراسان جنوبی
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • مراسم تجلیل از رای اولی‌ها در فریمان + تصاویر
  • افتتاح اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر خراسان جنوبی
  • بیمارستان رازی به دستگاه اسپکت مجهز شد