Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: امروزبیشتر گلایه مردم از بی عدالتی است، و اگر عدالت در جامعه اجرا شود نگرانی‌های سیاسی واجتماعی برطرف خواهد شد.

وی افزود: دعوای سیاست باز‌ها راه به جایی رسانده که برخی مواقع از خدا هم غافل می‌شوند و برایشان مهم نیست که چه بر سر این مملکت می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: آنچه برای مومن مهم است تقوا و دین داری است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: انحراف جامعه اسلامی از خواص بود، امام صادق (ع) فرمودند: دلیل انحراف خواص این است که علم دارند، اما می‌خواهند از آن کاسبی کنند، علم برای کاسبی نیست بلکه برای خدمت به خلایق است.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: شهدای هسته‌ای به طور حتم دعوتنامه متعدد داشتند، اما نرفتند و با علم خود کاسبی نکردند و امروز مانند یک خورشید می‌درخشند.

آیت الله دژکام یادآور شد: برخی افراد دارای سابقه انقلابی بودند و حال باید دید که اگر خطایی کردند چگونه باید برخورد شود.

وی تاکید کرد: حتی اگر کسی خطایی کرد دلش به محبت دیگران است سخنان امام صادق (ع) در این راستا مشخص است که باید از خداوند بخواهیم تا آن‌ها هدایت شوند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: نماز جمعه محل عبادت و تربیت است که چهارچوب تقوی حفظ شود نه اینکه فقط حرف سیاسی بزنیم.

آیت الله دژکام یادآور شد: امروز اکثر گلایه مردم از بی عدالتی است که اگر عدالت در اجتماع باید این همه نگرانی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نخواهد بود.

وی افزود: ادارات ما چه خوب بود که برای رضای خدا کار کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: کار‌های زشت برخی مواقع مقدماتی دارد که سعی کنیم از آن دوری کنیم برخی مواقع مرد یا زن خودش را کامل نپوشانده که باید رفع کرد، آزاد هستیم نه برای توسعه گناه و فحشا که به طور حتم کسی اینگونه آزادی مد نظر ندارد.

آیت الله دژکام تاکید کرد: همین منکرات اقتصادی که داد همه را درآورده، خداوند گفته چنین نکنید و امیدوارم همه دستورات الهی را بشنویم و عمل کنیم.
وی با بیان اینکه باید واقعیات جامعه را قبول کرد، گفت: متاسفانه وقتی با مسئله مواجه می‌شویم گاهی صورت مسئله را پاک می‌کنیم در حالیکه باید مشکل را حل کرد.
امام جمعه شیراز افزود: دشمنان در جنگ رسانه‌ای می‌خواهند مشکلات ما را بزرگتر نشان دهند، زیرا در جنگ روانی اگر خودمان را باختیم کم می‌آوریم.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مدیران نظام متوجه شدند که خط کشی سیاسی و حزبی دیگر جواب نمی‌دهد و یک ملت هستیم که باید در مقابل دشمنان یکجا ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: تاکیدات مقام معظم رهبری جدی گرفته شود که اولین آن مدیریت جهادی است که اگر مدیری نمی‌تواند باید میز خود را خالی کند، تحولات در جامعه سریع است، زیرا دشمن نبرد خود را آغاز کرده و مدیر جهادی نباید کم بیاورد.

نماینده، ولی فقیه در فارس تصریح کرد: دولت هم متوجه این موضوع شده و مطالبه ما نیز مدیریت جهادی است نه اینکه دست بر روی دست بگذارید.

آیت الله دژکام تاکید کرد: اگر مدیران تلاش کنند به طور حتم خداوند هم حمایت و کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: در تمامی بخش‌ها باید کار کرد چه اقتصادی یا فرهنگی، زیرا دشمنان در تمامی مباحث کار می‌کنند.

امام جمعه شیراز یادآور شد: در جلسه‌ای شرکت کردم که استاندار و نمایندگان حضور داشتند و مشکلی را با کمک هم رفع کردند و هرموقع این وحدت شکل گرفت پیروزی حاصل می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتهای پیام/ر

ادارات برای رضای خدا کار کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر

مردم متدین و انقلابی شیراز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت قاطع خود را از پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی دراین کشور اعلام کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی باشکوه که پلاکارد‌هایی با عنوان تشکر از نیرو‌های مسلح در دست داشتند، عملیات غرور آفرین "وعده صادق" که هیمنه رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخت را باعث عزت و سربلندی مسلمانان جهان و خوشحالی مردم مظلوم غزه دانستند.

این راهپیمایی در شیراز از محل مصلی نماز جمعه یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد و به سمت بست شهید آیت‌الله دستغیب و چهار راه پیروزی ادامه داشت.

این راهپیمایی به صورت سراسری و بعد از اقامه نماز جمعه در ۷۵ نقطه استان فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود