Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: با وجود توجه، تاکید و توصیه اسلام به تلاش برای کسب مال و ثروت حلال، خبرهای ناامید کننده ورود برخی افراد به بازار و تلاش برای متلاطم کردن فضای اقتصادی مردم را نگران می کند.
وی بیان کرد: در روزهای گذشته اعلام شد نیروی انتظامی فردی را دستگیر که 2 هزار کیلو سکه جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گرگان با طرح این سوال که اگر چه اسلام با ثروت اندوزی مخالفتی ندارد اما خرید این همه سکه چه نفعی جز اخلال در بازار و گران شدن قیمت آن به همراه خواهد داشت؟ ادامه داد: این گونه کارها به ایجاد بازار سیاه منجر شده و مردم به انقلاب بدبین می شوند.
لیوانی در ادامه به تلاش دشمنان برای آسیب رساندن به کشورمان اشاره کرد و گفت: انقلاب، منافع خیلی ها را به خطر انداخت و پای آنها را از سودهای سرشار قطع کرد.
وی بیان کرد: دشمنان هنوز دست از آسیب زدن به ایران برنداشته و می کوشند بعضی از افراد خود فروخته را پیدا کرده و با تطمیع آنها به انقلاب لطمه بزنند.
لیوانی گفت: دشمن با حربه تحریم می خواهد ایران را زمین گیر کند که اگر ما روی پای خودمان بایستیم و نیازهای مهم و اولیه را تولید و تهیه کنیم، هیچ اتفاقی برای کشور نخواهد افتاد.
وی در بخش دیگری از سخنانش آتش زدن بقایای کشاورزی را اقدامی نادرست دانست و گفت: کارشناسان همواره بر اشتباه بودن این کار اصرار دارند اما متاسفانه برخی کشاورزان گلستان به توصیه های فنی و علمی توجه نمی کنند.
وی اظهار داشت: آتش زدن کاه و کلش خسارت زیادی به زمین و خاک و موجودات زنده درون آن وارد می کند و همه را فدای منفعت چند روزه برخی کشاورزان می کند.
3091/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 انقلاب ثروت خطبه های نماز جمعه کشاورزی نیروی انتظامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • جمعه بازار ؛ محمد نوری
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی