Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: آزمون ورودی پذیرش رشته بهیاری با حضور ۲۷۷ نفر در شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون از حداکثر ظرفیت پذیرش که به کمیت و کیفیت آموزش و تعلیم دانش آموزان خللی وارد نکند و برابر شرایط لازم برای تحصیل در رشته بهیاری و دارا بودن امکانات و فضای موجود هنرستان و عرصه کارآموزی و کارورزی بالینی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: نتیجه مرحله اول آزمون، نیمه دوم تیرماه و از طریق سایت دانشگاه و به‌صورت اطلاعیه اعلام خواهد شد.

وی در مورد نحوه پذیرش در این آزمون افزود: پذیرش این آموزشگاه از بین داوطلبین که دارای مدرک تحصیلی پایه نهم و شرط سنی زیر 19 سال بوده با برگزاری دو نوبت امتحان کتبی و مصاحبه حضوری صورت می‌گیرد.

دارابی با بیان اینکه متقاضیان باید شرایط و صلاحیت علمی و جسمانی متناسب با شغل و حرفه بهیاری را دارا باشند، گفت: متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط صرف پذیرش و تحصیل در رشته بهیاری متضمن انتصاب شغل بهیاری نیست و باید توسط مراکز بهداشتی درمانی و دستگاه‌های ذیربط نظام سلامت با مجوز و طی مراحل آزمون استخدامی و گزینشی شاغل شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبان این آزمون، بومی و از سراسر شهرستان‌های استان هستند و با توجه به‌نظام جدید آموزشی باید دارای مدرک پایه تحصیلی نهم باشند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند بابیان اینکه امسال از میان داوطلبین دختر و برای تحصیل در هنرستان بهیاری شهرستان نهاوند ۳۰ نفر پذیرش انجام خواهد شد، اظهار کرد: این داوطلبان با ورود به هنرستان بهیاری و موفقیت کامل در طی دروس تئوری و عملی مربوطه بعد از سه سال تحصیلی برابر ضوابط آموزش ‌و پرورش دیپلم متوسطه کار و دانش رشته بهیاری اخذ می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دارابی بهداشت و درمان نهاوند آزمون بهیاری آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

وی گفت: آزمون مرحله اول کنکور رشته‌های علوم انسانی و ریاضی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند