Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مدیر عامل در فروش شرکت خودرو آذربایجان با بیان این که نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت تا پایان سال جارى از ۲۳ نمایندگی به ۵۴ نمایندگی در کل کشور افزایش مى یاید، افزود: برای سهولت دسترسی مشتریان محترم شرکت صنعت خودرو آذوبایجان به سرویس و خدمات پس از فروش خودرو های فروخته شده ، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت ها و اهداف مهم و ویژه شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهندس زارعی قائم مقام در فروش و خدمات پس از فروش در نشست خبری که به مناسبت افتتاح دو نمایشگاه  فروش خودرو در تهران و روز صنعت برگزارشد ، اظهار کرد : با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری ‌، توجه به تولید داخل به ویژه در حوزه صنعت از مهمترین مسایل و اولویت های کشور می باشد که به حمایت تمامی آحاد ملت شریف ایران و مسئولان محترم نیاز دارد .

او همچنین در مورد فروش خودرو در شرکت آذویکو توضیح داد : آمار فروش خودرو در شرکت صنعت خودرو آذربایجان در پنج ماه گذشته  ، ۶ هزار دستگاه خودرو MG360  بوده است و هیچ گونه نگرانی در تولید و تحویل بموقع خودروها به مشتریان محترم وجود ندارد .

قائم مقام مدیرعامل فروش وخدمات پس از فروش شرکت MG کرد : در یکی از طرح های شرکت ، طرح پیش فروش با تسهیلات ۲۰ و۳۰ میلیون توماحنی بدون کارمزد  با مشارکت بانک رسالت به مشتریان عرضه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای چنین طرح هایی در شرکت صنعت خودرو آذربایجان ، آرامش به بازار خودرو  و مصرف کنندگان واقعی  القا می شود.

زارعى بیان کرد : شریک تجاری صنعت خودرو اذربایجان  " شرکت سایک موتور "  از کشور چین می باشد که به عنوان اولین خودرو ساز بزرگ چین و هفتمین خودروساز بزرگ دنیاست که به عنوان یک سرمایه گذار مطمئن در کنار شرکت آذویکو در ایران حضور جدی و مستمر دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو صنعت خودرو فروش خودرو خدمات پس از فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: این سازمان با هدف تجهیز مناطق حفاظت شده ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی را تا پایان سال به پاسگاه‌های محیط بانی تحویل می‌دهد.

کبری نوجوان گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل