Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: سازمان امو مالیاتی گردن‌کلفت‌ها به‌ویژه کسانی که در اغتشاشات بازار دست داشتند را ردیابی کند. ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌ای عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امام صادق(ع) را به خوبی بشناسند و خطبا و سخنران شخصیت حضرت را به زبان امروزی بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روز مالیات، بیان کرد: سازمان امور مالیاتی گردن‌کلفت‌ها به‌ویژه کسانی که در اغتشاشات بازار دست داشتند را ردیابی کند؛ صاحبان مشاغل و صنایع کوچک را نیز بیشتر مورد ملاحظه قرار دهد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: پیام قدردانی رهبرمعظم انقلاب از امام جمعه خرمشهر در واقع اکرام کل خوزستان و تمامی زحمت‌کشان این عرصه است؛ رهبر انقلاب با این پیام می‌خواستند بفرمایند که راه و رسم جمهوری اسلامی حضور در صحنه و به این شکل است.

وی گفت: پیام پروژه غدیر یعنی اینکه به ولایت امام علی(ع) باید اقتدا کرد و به این ولایت استقرار بخشید و نگاه به خارج را متوازن و واقعی کنیم چراکه در غیر اینصورت دشمن به شما طمع می‌کند.

حاجتی تاکید کرد: نخیلات مردم چوئبده، اروند، اطراف آبادان و خرمشهر بر اثر شوری آب شرب از بین رفته و احشام برخی از آن‌ها تلف شده که مسئولان برای جبران این خسارت‌ها قدم بردارند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این‌که امروزه مشکل کشور در خارج از مرزها نیست، افزود: برجام و ملحقات آن اگر بنا است که حیثیت جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کند، ملت مومن، خالص، رشید و قهرمان پرور به ویژه در خوزستان هیچگاه زیر بار این ننگ نخواهند رفت.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: امروز فرزندان ایران اسلامی، پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان است و نشان از همت ایرانی است که در صحنه مانده‌اند و گنده لات ترامپ منتظر ایران برای مذاکره است که باید بداند این آرزو را به گور خواهد برد.

خطیب نماز جمعه در پایان از کسانی که در پروژه آب‌رسانی به خرمشهر و آبادان زحمت کشیدند و سازمان مردم نهاد و بسیج دانشجویی چمران تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد