Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله چمن گلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بوکان افزود: تیم فوتبال سردار بوکان از تیم های خوب آذربایجان غربی به شمار می رود و حتی در استان های دیگر کشور نیز طرفدار دارد.
وی با بیان اینکه این تیم در گذشته مشکلات زیادی داشته و به دلیل نداشتن حامی مالی با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده است، بیان کرد: در جلسه ای که با حضور فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان در خصوص تیم سردار بوکان تشکیل شد، مقرر شد که تیم توسط مردم اداره و به کار خود در لیگ دسته دوم کشور ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چمن گلی ادامه داد: به زودی فراخوانی برای تشکیل مجموع عمومی برای حمایت از این تیم تشکیل می شود و این مجمع هیات مدیره 6 تا 9 نفره تشکیل می دهد تا اداره و مدیریت تیم به مردم واگذار شود.
وی افزود: در کنار مردم و هیات مدیره جدید مسوولان شهرستانی و استانی هم از تیم به صورت فنی و با ساختار جدید و قانونمند حمایت خواهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص بازیکنان تیم فوتبال سردار بوکان نیز گفت: چون تیم مردمی و متعلق به آذربایجان غربی است، بازیکنان آن نیز از مناطق مختلف استان تامین خواهد شد و در صورت نیاز نیز در خارج از استان نسبت به جذب بازیکن اقدام می شود.
وی اضافه کرد: انتخاب بازیکنان بومی علاوه بر کاهش هزینه ها موجب تقویت زیرساخت های فوتبال در سطح استان خواهد شد.
به گزارش ایرنا،تیم فوتبال سردار بوکان طی سه سال گرشته در لیگ دسته 2 کشور حضور داشته است و تنها در فصل گذشته توانست به مرحله پلی آف راه پیدا کند اما نتوانست به لیگ دسته یک کشور صعود کند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی فوتبال کاهش هزینه مدیرکل ورزش و جوانان مشکلات مالی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه