Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه با قدرت به کار خود در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل ادامه می‌دهد اظهار داشت:تلاش‌های خوبی در باشگاه استقلال برای حل مشکلات صورت گرفته و نسبت به آینده باشگاه خوشبین هستم.

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال برنامه ریزی برای موفقیت در باشگاه استقلال را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای باشگاه استقلال برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت صورت گرفته و در این بین مطمئنیم که حل مشکلات مالی باعث خواهد شد که شرایط برای سرمایه گذاری بوجود اید و حتی به سمت خودکفایی پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه استقلال حضور استقلال در جمع هشت تیم برتر آسیا را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: این تیم با حضور شفر به شرایط خوبی رسیده است و باشگاه نیز از این پس استمرار در موفقیت ها را هدف قرار داده است . افتخاری با اشاره به بازی تیم های فوتبال استقلالو پرسپولیس در سوپرجام گفت: بنا به دلایل مختلفی که در طی نامه ای که به فدراسیون هم ارسال کرده ایم ،برگزاری این دیدار با توجه به شرایط موجود به صلاح فوتبال ایران نیست.

وی ادامه داد: بازیکنان ملی پوش 14 روز استراحت اجباری دارند بنابراین زمان مسابقه باعث خواهد شد ملی پوشان بلافاصله بعد از استراحت وارد این بازی شوند که خطر مصدومیت به شدت آنها را تهدید می کند. از طرفی باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم که برگزاری سوپرجام شرایط بازیکنان مصدوم دو تیم را برای آن دیدار سخت تر خواهد کرد.

افتخاری همچنین پیرامون شرایط مالی باشگاه استقلال هم توضیح داد: برای اولین بار در سال 95 مالیات باشگاه استقلال کاملا پرداخت شده است و بدهی به بازیکنان،دارایی،کادرفنی و اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد و در طی 2 سال گذشته سازمان حسابرسی کل کشور هم بر اساس رسیدگی های انجام داده عملکرد مالی باشگاه را تایید کرده است.

وی با بیان اینکه حساب های باشگاه ثبت دفتر شده و به روز است تصریح کرد: این فرآیند با مقرارات مالی پرداخت می شود و هیچ پولی بدون ضابطه پرداخت و دریافت نخواهد شد که این مهم نتیجه کار مدیریتی است که در 2 سال گذشته ساماندهی شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از برطرف شدن مشکلات آکادمی این باشگاه خبر داد و گفت: به میزان 50 میلیون تومان به تیم جوانان پرداخت شد و تزریق منابع به تیم های پایه بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده صورت خواهد گرفت. سید رضا افتخاری همچنین از تجهیز ورزشگاه امام رضا (ع) خبر داد و اظهار داشت: خوابگاه این مجموعه برای بازیکنان شهرستانی استقلال در نظر گرفته شده است. 

 

254 41

کلید واژه‌ها : سیدرضا افتخاری - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدرضا افتخاری لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل

به گزارش همشهری آنلاین فرشید سمیعی که چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیئت مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و باید دید چهره‌هایی، چون احمد شهریاری وارد این هیئت مدیره می‌شوند و در کنار نمایندگان هلدینگ خلیج فارس قرار می‌گیرند یا نه؟

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد و حالا با جواد نکونام به ملاقات پیشکسوتان استقلال می‌رود، اما باید پذیرفت همان‌طور که علی خطیر در استقلال ماندنی نشد و از مدت‌ها قبل معلوم بود که بالاخره می‌رود، فرشید سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال آن هم به عنوان مدیرعامل ماندگار نخواهد بود. مطمئنا سمیعی سرپرست شده که بعد از سالها جدایی او هم در پایان فصل کلید بخورد و با تغییرات در هیات مدیره او برای همیشه از استقلال برود.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به علی خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. در یک نگاه کلی نکونام ماندنی شد، چون تیمش را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد و خطیر رفت، چون با اعضای هیات مدیره درست یا غلط به اختلاف خورد، اما مهمتر از آینده همه این افراد آینده استقلال است که فصل آینده باید بعد از چند سال به آسیا برود و جبران سال‌های غیبت خود را هم بکند.

در کوتاه مدت همه نگاه‌ها به قهرمانی لیگ برتر است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

کد خبر 849229 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • عاموس گلعاد: السنوار قدرت بیرون کردن اسرائیل از غزه را دارد
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل