Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-‎سیاسی نمازجمعه در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: هفته‌ای که بر ما گذشت در کنار همه مشکلات و سخت‌هایی که در وضعیت خاص امروز مردم ما وجود دارد، نمایشگاه عظیمی از اثربخشی امیدوارکننده حرکت‌های جهادی بود.

وی افزود: ما در این چند روز لمس کردیم که حرکت‌های جهادی در جامعه ما بزرگ‌ترین عاملی است که عزت، اقتدار و عظمت ما را در مقابل تهاجم، تهدید، تحریم و مخالفت‌هایی که استکبار جهانی دارد، تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ما در سه چشمه شاهد حرکت‌های جهادی بودیم، عنوان کرد: یکی در مسئله به کار انداختن و افتتاح پالایشگاهی است که در حلقه خودکفایی، کشور را در تامین بنزین از دیگران بی‌نیاز می‌کند و بنزین و گازوئیل که بزرگ‌ترین ماده و عامل چرخه اقتصادی خرد کشور است را توسعه می‌دهد که اگر روزی اجانب بخواهند ما را در تهیه بنزین تحریم کنند، ما خودکفا هستیم. 

علم‌الهدی ادامه داد: این حرکت به وسیله ایثارگران خدمت‌گذار سپاه پاسداران و دستگاه اقتصادی آن تامین شد. در عین تحریم‌ها و محاصره‌های ما در جریان اقتصادی، این افراد فداکار فناور، پالایشگاه را ساختند. این نتیجه حرکت جهادی است. 

امام جمعه مشهد گفت: جریان دومی، حرکت جهادی ارزشمند در مقابل مضیقه آب خوزستان، خرمشهر و آبادان بود. با مشکلی که در آب آشامیدنی مردم آبادان و خرمشهر در آن هوای گرم و در آن گرمای طاقت‌فرسا به وجود آمد، حرکت‌های جهادی از طرف تمام آحاد کشور در تامین آب شرب انجام شد. آستان قدس رضوی نیز حرکت عظیم و ارزشمندی را انجام داد و با دستور تولیت آستان قدس به بنیاد کرامت، آب‌های آشامیدنی به آن مناطق منتقل شد. 

وی اضافه کرد: خوشبختانه در یک حرکت سه شیفته شبانه‌روزی و جهادی توانستند آب شیرین را به خرمشهر، آبادان و روستاهای اطراف برسانند. این هم یک حرکت جهادی توسط یک نهاد مقدس به نام سپاه و هم حرکت جهادی در صحنه بودن و در عرصه بودن مردم بود. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اینکه یک امام جمعه دلسوز، هماهنگ با مردم، خود وارد عملیات شود و مردم دنبال او بیایند، نمایشگر این واقعیت برای ما است که ما در هر شرایطی قرار بگیریم و هر نوع محاصره، تهدید و تحریمی از ناحیه کفار، مستکبرین و دشمنان بر ما وارد شود، این مردم به پا خواسته‌ای که خود در عرصه حل مشکلاتشان هستند وجهادگرانی که در نهادهای مختلف در عرصه‌های گوناگون از حرکت‌های جهادی استقبال می‌کنند، دشمن ما را زبون، ضعیف و ناامید خواهند کرد. 

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: برنامه سوم حرکت جهادی مجاهدانه و ارزشمند نیروی انتظامی در دستگیری عناصر ناپاک، اخلالگر و مفسد اقتصادی بود که در یک مدت کوتاه با قدرت اطلاعاتی و با نیروی عملیاتی و اجرایی خود بر اسناد و وضعیت افراد ناپاک، اخلالگر و مفسد فی الارض که دو تن سکه را احتکار کرده و برنامه‌های ارزی را مختل کرده بودند، راه پیدا کردند و با همه کوشش و سعی برای نجات از چنگ نیروهای قهار و مقتدر انتظامی، نتوانستند فرار کنند.

امام جمعه مشهد افزود: مردمی که در مضیقه معیشت و در این التهاب به سر می‌برند و در نداری، ناتوانی و نابسامانی اقتصادی می‌سوزند، نیروی انتظامی به کمک این مردم آمد و ریشه فساد و اخلال اقتصادی را در یک عنصر ناپاک سودجو پیدا کرد و از بین برد. نیروی انتظامی کار خود را انجام داد اما چشم مردم به دستگاه قضایی است که در مقابل حرکت نیروی انتظامی، برخوردهای دستگاه قضایی با این مفسدان فی الارض و اخلاگران هم در مصادره اموال دزدیده شده و برگرداندن به مردم و هم به کیفر رساندن این دزد چپاول‎گری چگونه خواهد بود. 

وی ادامه داد: این فرد که در یک مقطع سه ماهه زندگی مردم را در این کشور به هم ریخت و به هم زد، فسادش از هر جانی، قاتل و ناپاکی بیشتر بود. امیدواریم قوه قضاییه حرکتی را انجام دهد که برآورده‌کننده تمنا و انتظار مردم از این دستگاه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: دستگاه دیگری که باید به دنبال این عملیات ارزشمند و مقتدرانه نیروی انتظامی به حرکت دربیاید، دستگاه اجرایی و دولت است. مسئله دو تن سکه را هیچ کس حتی در افسانه‌های قدیمی نیز باور نمی‌کرد. از ابتدای سال سه ماه و چند روز گذشته و در این مدت فرد ناپاکی نظام اقتصادی کشور و مدیریت اقتصادی این مملکت را به صورت یک گنج افسانه‌ای در آورده و دو تن سکه دزدیده‌اند. 

علم‌الهدی عنوان کرد: دولت باید به مدیریت اقتصادی برسد. این چه مدیریت و تیم اقتصادی دولت است؟ آن‌ها چه مدیرانی هستند که جریان اقتصادی کشور را در سه ماه به صورت یک گنج افسانه‌ای برای یک دزد درآوردند که دو تن سکه بدزدد و ببرد؟ دولت باید در ترمیم تیم اقتصادی خود اقدام کرده و در این مدیریت اقتصادی تامل کند. آن‌ها چگونه اقتصاد را مدیریت کردند که این وضع به وجود آمد که یک نفر دو تن سکه را بدزدد و برای بازار و نظام طلافروشی  این وضعیت ایجاد شود؟

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه  450 شرکت، ارز 4200 تومانی گرفته و موبایل وارد کرده‌اند، تصریح کرد: 350 شرکت با ارز آزاد بیت‌المال مسلمین را فروختند و 100 شرکت دیگر احتکار کردند. آن‎ها به این استفاده هم قانع نیستند و با احتکارشان بازارتیزی به وجود آورند تا بتوانند بیشتر بدزدند.

وی یادآور شد: اصل قضیه سرانگشت آقای پس پرده‌نشین است. همه باید بفهمند که این مملکت و مردم صاحب دارند. صاحبشان اجازه نمی‌دهد که بچه‌های یتیم، قشر آسیب‌پذیر و افراد فقیر به نان شبشان محتاج باشند و دزد اموالشان را ببرد. او در هیچ عرصه‌ای نمی‌گذارد، نه در اقتصاد و نه در سیاست. جوانان ما زیر باران آتش جان دادند و بعد یک جریان سیاسی سوار بر قدرت بر گرده مردم لگد بزند و بدزد و ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: آن‌ها صاحب دارند. صاحب ما حجت بالغه الهی و قطب عالم امکان بوده و قدرت اراده صاحب ما بر تمام هستی حاکم است. خوشا به سعادت شما ایثارگران نیروی انتظامی که ابزار و مامور آقا شدید و این جریان به دست شما انجام گرفت. این عزت و پاداش معنوی برای شما در مقام ایثارگری‌تان کفایت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 سپاه پاسداران نماز جمعه نیروی انتظامی تحریم ایران آیت الله علم الهدی تحریم ها آبرسانی به خرمشهر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبریک نوروزی خلبان نیروی هوایی ارتش برفراز خلیج فارس و از آسمان ایران (فیلم) سقوط جت جنگنده مافوق صوت نیروی هوایی هند (فیلم) لحظه سقوط هلی‌کوپتر از منظر کابین خلبان (فیلم)

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول