Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@12:13:35 GMT

جشن صنفی انجمن عکاسان سینما فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۰۳۰۶

جشن صنفی انجمن عکاسان سینما فراخوان داد

فراخوان چهارمین مسابقه عکس انجمن صنفی عکاسان سینما اعلام شد.

ایران آنلاین / در این فراخوان آمده است:« عکس فیلم،همواره از جایگاه ارزشمندی در سینما برخوردار بوده و علاوه بر معرفی بهتر فیلم و به تعبیری یاد کردن از آن به عنوان شناسنامه فیلم،  یکی از مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی است که به روزنامه‌نگاران ، خبرنگاران ،اهالی سینما و تمامی مخاطبان در جامعه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عکاسان سینمای ایران در طی این سالها علاوه بر فعالیت حرفهای ،سعی در جذب نیروهای جوان و افراد علاقه مند به این حرفه بوده و در این مسیر با برگزاری رقابتهایی ،در پی ارتقای کیفی عکاسی فیلم بوده است،در پی برگزاری چهارمین مسابقه عکس انجمن صنفی عکاسان سینما،فراخوان آن به شرح زیر اعلام می شود:

۱.شرکت در بخش مسابقه عکس چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران برای تمام عکاسان سینمای ایران امکان پذیر میباشد.

۲. آثار ارسالی می ‏بایست از فیلمهای تولید و اکران شده در فاصله زمانی ۱ فروردین ماه سال ١٣٩۶ تا ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ گرفته شده باشد .

تبصره ۱ : عکس فیلمهای گروه هنر و تجریهای که اکران شده باشند مورد قبول میباشد.

تبصره ۲ : آثار ارسالی دورههای قبل پذیرفته نیست.

۳.آثار فقط به‌صورت «مجموعه عکس» پذیرفته می‌شود و هر عکاس می‌تواند با ارسال ۷عکس (۵عکس صحنه و ۲عکس پشت صحنه ) از هر فیلم در مسابقه شرکت نماید.

۴.مجموعه عکسها به صورت آزاد (اعم از مجموعه رنگی و سیاه سفید ) به صورت چاپ فول فریم در اندازه ۲۰ در ۳۰ ارسال شوند.لازم به ذکر است تنها عکس های سیاه و سفیدی قادر به حضور در مسابقه هستند که فیلم ها نیز  بصورت سیاه و سفید فیلمبرداری شده باشند.

۵.فایل هر مجموعه عکس  باید با فرمت JPG و اندازه اصلی بدون حاشیه (فول فریم) در یک  فولدر با ذکر نام فیلم در  cd یا dvdبه همراه یک قطعه فایل عکس پرسنلی عکاس تحویل داده شود.  (اسم عکاس، شماره تماس و نام فیلم ها بر روی لوح فشرده نوشته شود.

۶.اصلاح رنگ، کنتراست، تیرگی و روشنی در عکس‌ها در حدی که اصالت عکس را تغییر ندهد، قابل‌قبول است. (کامپوزیت و کلاژ قبول نمی باشد.

۷. هر عکاس میتواند با هر تعداد مجموعه عکس در مسابقه شرکت نماید.اثار ارسالی توسط صاحبان انها با شماره الویت بندی شوند.

۸. شرکت‌کننده با ارسال آثار خود اعلام می‌کند که عکسهای ارسالی متعلق به اوست و مسئولیت اخلاقی و حقوقی ناشی از این امر به عهدهٔ فرستندهٔ آثار است و مسئولیتی از این بابت متوجه برگزارکننده نیست. اما در صورت وقوع چنین امری ،هرگونه عنوان، جایزه و امتیازی که به ارسال‌کننده تعلق گرفته باشد از وی پس گرفته خواهد شد.

۹.از آنجا که فقط یک تندیس شایستگی به یک عکاس تعلق می گیرد لذا فیلم هایی که دارای چند عکاس می باشند ،آثار عکاسی مورد قبول می باشد که قرار داد فیلم با او ثبت شده باشد و در صورتی که  یک فیلم با چند عکاس و هر کدام با قرار داد مستقل باشند باید عکاسان با توافق با هم یکی را به عنوان عکاس آن فیلم انتخاب نمایند.

۱۰. تندیس جشن و جایزه بهترین مجموعه عکس به عکاس برتر اهدا خواهد شد.(عکاسان عضو انجمن)

۱۱. جایزه ویژه کشف استعداد نو اهدا خواهد شد. .(عکاسان غیر عضو انجمن)

۱۲.حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای برگزارکننده جهت امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی با رعایت حقوق معنوی عکاس محفوظ است.

 ۱۳.در مجموع عکسهای با کیفیت و منتخب توسط هیات داوری برای نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

۱۴.عکس‌های دریافتی که فاقد «فرم تکمیل شده شرکت در بخش مسابقه عکس چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران» باشند، پذیرفته نخواهند شد.

۱۵. ارسال آثار به معنای پذیرش همه مقررات جشنواره است و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده برگزارکننده است.

مهلت ارسال آثار : از تاریخ چهارشنبه20 تیر  لغایت شنبه 30 تیر ماه (زمان غیر قابل تمدید می باشد.)

دریافت آثار: دبیرخانه چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران واقع در خیایان بهار جنوبی ، کوچه سمنان، شماره ۲۵ ، خانه سینما ،از ساعت ۱۱الی١٨

نیکی کریمی دبیری چهارمین جشن انجمن عکاسان سینما را بر عهده دارد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»