Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:19:07 GMT

پاسخ فیفا درباره دوپینگ ملی پوش ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۰۴۳۴

پاسخ فیفا درباره دوپینگ ملی پوش ایران

پرونده آزمایش دوپینگ هافبک تیم ملی فوتبال ایران بسته شد و خطری او را تهدید نمی‌کند.

به گزارش مشرق، تحقیقات درباره دوپینگ سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه روستوف روسیه متوقف شده است.

 

این روزنامه سپس به نقل از یک منبع موثق خانه فوتبال روسیه نوشت: آزمایش دوپینگ از سعید عزت‌اللهی روز دوم ماه ژوئن (12 خرداد) در شهر استانبول ترکیه  و در چارچوب کنترل‌های خارج از رقابت‌ها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایشگاه آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ (WADA) در شهر لوزان سوئیس نیز به فیفا اعلام کرد که در آزمایش سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نتیجه‌ای غیرمعمول به خاطر غلظت هورمون لوتئینه حاصل شده است با این حال آزمایش‌هایی برای تشخیص هورمون‌های گنادوتروپین آزاد کننده، ضد استروژنیک و مهار کننده آروماتاز ​​انجام شد که نتایج منفی به دنبال داشتند.

دپارتمان ضد دوپینگ فیفا نیز تحقیقاتی در این رابطه انجام داد و اعلام کرد در نهایت نتایج حاصل‌شده نباید به عنوان نتیجه نامطلوب از آنالیزها برداشت شود. بدین‌خاطر پرونده دوپینگ سعید عزت‌اللهی را بسته اعلام کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تیم ملی ایران جام جهانی 2018 روسیه دوپینگ سعید عزت اللهی فوتبال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه‌بر کویت به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند.

باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و کویت

کد خبر 747044

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏