Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری و عوامل برنامه های سیاسی تلویزیون باز هم جنجال آفرید وحید یامین پور یادداشت نویس و مجری هوادار احمدی نژاد و سعید جلیلی که همچنان در برنامه های تلویزیونی حضور دارد این بار هم به بهانه سفر اروپایی روحانی یکی از توئیت های طعنه آمیزش را منتشر کرد که در این میان کاربران فضای مجازی واکنش های صریح و کوبنده به شبهه آفرینی های مجری طرفدار سعید جلیلی نشان دادند یامین پور از هواداران گروه جبهه پایداری است که پیش از این نیز اظهارات جنجال ساز در حوادث سیاسی داشته است از جمله این که او شهروندانی که به رقیب احمدی نژاد رای داده بودند را به باد ناسزا گرفته بود  در جریان سفر حسن روحانی رئیس جمهور این مجری پرحاشیه صدا و سیما در توییتر خود درباره سفر اخیر روحانی نوشت:«هر دفعه میره خارج، دلهره دارم که نکنه برنگرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بهش میاد که بر نگرده» به گزارش ایرنا، این ادعا اما با انتقاد کاربران روبرو شد چنانکه برخی خطاب به نگارنده این توئیت آن را نشانه بی شعوری و کاشتن بذر تفرقه عنوان کردند و برخی نیز در پاسخ داشتن کمی انصاف و تقوا را به نگارنده گوشزد کرده اند. برخی نیز در انتقاد از این توییت؛ نگارنده را هم ردیف مزاحمین خلق و ترامپیستها دانسته و این ادعا را برآمده از لمپنیسم سیاسی و اجتماعی بیان کردند. گفتنی است وی یکی از هواداران دو آتشه سعید جلیلی رئیس هیات مذاکره کننده تیم هسته ای در دوران احمدی نژاد است که در دوران مسئولیتش جز تحریم و قطعنامه چیزی عاید مردم ایران نکرد. ایران  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است