Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سايت اسپورت اکسپرس روسيه اعلام کرد که تست دوپينگ هافبک تيم ملي ايران منفي است و پرونده اين بازيکن بسته شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از سايت اسپورت اکسپرس روسيه، يک منبع آگاه از خانه فوتبال روسيه شک درباره پرونده مثبت اعلام شدن دوپينگ سعيد عرت اللهي، بازيکن تيم ملي ايران و عضو باشگاه روستوف مختومه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به اين منبع تحقيقات درباره پرونده عزت اللهي متوقف شد. اين منبع آگاه خبر داد که تست دوپينگي که از عزت اللهي در تاريخ 2 ژوئن در استانبول در خارج از زمان بندي مسابقات بوده است. کارشناس wada به فيفا اعلام کرد که اين تست دوپينگ نتيجه غيرمطلوبي را ارائه داده است. با اين وجود آزمايشاتي که که اجرا شد نتيجه را منفي نشان داد و پرونده مختومه شد.
سازمان مبارزه با دوپينگ بخش فوتبال نيز تحقيقي را انجام داد و تصميم گرفته شد که اين پرونده مختومه شود.
به گزارش فارس، اين درحالي است که يک سايت ديگر روسي امروز مدعي شده بود که تست دوپينگ عزت اللهي مثبت درآمده است.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز