Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته اهداف پروازی هیات تیراندازی خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات با حضور 22 تیرانداز اهداف پروازی با اسلحه دو لول تراپ برگزار شد. هدف این مسابقات شش مرحله ای انتخاب تیم استان برای اعزام به مسابقات کشوری است.
علی ضمیری شیردل افزود: پیش از این هم مسابقات اهداف پروازی به صورت تک مسابقه در بعضی شهرستانهای خراسان رضوی برگزار می شد اما به صورت لیگ برای نخستین بار است از امسال در این استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سرعت پرتاب اولیه هدف پروازی 104 کیلومتر در ساعت با طول پرواز 76 متر است. این هدف در جهتهای مختلف و در فاصله دست کم یک و نیم متر و حداکثر سه متر پرتاب می شود.
او گفت: در پایان این مسابقات فرشید مرید احمدی با 25 امتیاز کامل از 25 هدف، صادق لطفی احمدی از تربت جام با 23 و احمد رحیمی از مشهد با 20 امتیاز به ترتیب مقامهای نخست تا سوم را بدست آوردند.
50 تیرانداز به صورت حرفه ای در بخش اهداف پروازی خراسان رضوی فعالیت می کنند.
7507/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تربت جام تیراندازی خراسان رضوی مشهد پروازی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی