Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: باید بگویم الیاسی مدیرعامل تراکتورسازی است و صحبتی هم در مورد اینکه من به این باشگاه بیایم نیست.

طرفداری- هوشنگ نصیرزاده در مورد شرایط این روزهای گسترش فولاد تبریز اظهار داشت:

خدا را شکر شرایط خوبی داریم!

وی در خصوص حضور یوسف سیدی و پیمان بابایی در تمرینات تراکتوسازی اظهار داشت:

ببینید الان تراکتورسازی و گسترش فولاد یک باشگاه شده‌اند و به قول معروف یکی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در واکنش به اینکه آیا قرار است به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی تبریز معرفی شود که در تمام مناسبات و اتفاقات این باشگاه حضور داشته، گفت:

من نباید پاسخ این سوال را بدهم چون منصوب کننده نیستم اما باید بگویم الیاسی مدیرعامل تراکتورسازی است و صحبتی هم در مورد اینکه من به این باشگاه بیایم نیست.

نصیرزاده افزود:

تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز هردو فعلا برای یک شرکت هستند و همه چیزشان مشترک است. البته قرار است به زودی امتیاز گسترش فولاد واگذار شود تا دیگر تراکتورسازی و گسترش فولاد از یک مجموعه در لیگ برتر نباشند.

به نقل از میزان، وی در پاسخ به این سوال که بالاخره امتیاز باشگاه گسترش فولاد به چه تیمی واگذار می‌شود، تاکید کرد:

2 باشگاه لیگ یکی متقاضی جا به جایی امتیازشان با گسترش فولاد هستند و احتمالا در هفته پیش رو به صورت رسمی این اتفاق رخ می‌دهد. باور کنید خودم هم نمی‌دانم اسم این 2 باشگاه چیست و فقط می‌دانم متقاضی خرید امتیاز گسترش فولاد هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

 
به گزارش تابناک، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک اظهار کرد: سال قبل سرمایه بانک های تحت مدیریت دولت  به بیش از ۲۷۰ همت رسیده است. همچنین در سه سال اخیر به میزان قابل توجهی به سرمایه بانکهای دولتی افزوده شده است.

وی گفت:مجموعا ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد، در دولتهای قبل فقط ۵۴ همت از اموال مازاد بانکها فروخته شده بود، بر این اساس امیدواریم با توجه به مصوبه هیأت وزیران در سال جاری شاهد رشد بیشتری نسبت به موضوعاتی از قبیل واگذاری اموال مازاد بانکها باشیم.

خاندوزی عنوان کرد:سال قبل سهم تسهیلات خرد خانوار به ۱۹ درصد درسیده و تا امروز ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد