Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@07:44:50 GMT

بیمارستان ۶۴ تخت و خوابی رازی بانه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۱۰۶۷

بیمارستان ۶۴ تخت و خوابی رازی بانه افتتاح شد

بیمارستان ۶۴ تخت و خوابی رازی بانه ظهر امروز جمعه (۱۵ تیر) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

‍به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، دکتر قاضی زاده هاشمی در این سفر ضمن افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی رازی بانه از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیمارستان رازی بانه نخستین بیمارستان احداثی این شهرستان پس از انقلاب اسلامی است و دارای 64 تخت مصوب است و اعتبارات آن از سوی بنیاد برکت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران تامین و هزینه شده است.

 

عملیات اجرایی این بیمارستان در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع با 9 هزار و 400 متر مربع زیربنا در کنار بیمارستان قدیمی این شهر از سال 1387 شروع شده بود.

 

هم اکنون این بیمارستان با 86 تخت فعال و 30 تخت ستاره‌دار دارای بخش‌های کودکان، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اتاق عمل، ICU و NICU، آزمایشگاه و رادیولوژی است.

 

افتتاح 2 کلینیک ویژه تخصصی در شهرستان های بانه و سقز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کردستان بود که امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسیدند.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اوقات فراغت اقتصاد دولت ارزانی جشن های دهه کرامت دهه کرامت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت افتتاح بیمارستان بانه وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟

عصر ایران، تصویری هوایی از پارک لاله را منتشر کرده که به عنوان تنها راه‌ تنفس شهر تهران از سوی فعالان محیط‌زیست شناخته می‌شود.

مرتضی هادی جابری‌مقدم، عضو هیئت علمی دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران درباره «حصارکشی وسط پارک‌لاله تهران»، گفت: هیچ منطقی از «ساخت و ساز با هر نوع کاربری» در پارک لاله تهران دفاع نمی‌کند.هر مترمربع از پارک لاله، بی‌نهایت برای تفریح و نشاط‌آفرینی مردم شهر تهران ارزش دارد و نباید این شکلی تلف شود. او تاکید می‌کند: پارک لاله، حتی مسجد هم دارد و نیازی به ساخت و ساز نیست.

جابری‌مقدم، زمین پارک لاله را «قیمت‌دارترین دارایی شهر» توصیف کرد و خواستار توقف اقدام شهرداری شد.

۳۰۰۰ مترمربع زمین وسط پارک لاله، معادل ۶ ساختمان مسکونی ۵ طبقه با مساحت ۱۹۰ مترمربع بنا در هر طبقه، وسعت دارد و از این منظر، «یک ساخت و ساز عظیم» در پارک لاله، در حال تدارک است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟