Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید عابد گمشادزهی امروز با حضور مردم  مرزدار  و شهید پرور شهرستان میرجاوه تشییع و به خاک سپرده شد

این بسیجی غیور هفته گذشته در دفاع از مرز در مقابل تروریست‌های تکفیری در نقطه صفر مرزی میرجاوه مجروح شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان به همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شامگاه ۴ تیرماه یک تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تکفیری ـ. تروریستی از منطقه تهلاب میرجاوه (میل ۹۶) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

در درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست‌ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.

همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ع

تشییع پیکر شهید عابد گمشادزهی در میرجاوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمشیدی ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از هنرمندان برتر بسیجی استان افزود: این سازمان دوهزار عضو در استان دارد و فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی همچون عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی داشته و نشست هم اندیشی هنرمندان نیز در راستای توانمند سازی هنرمندان بسیجی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این راستا به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در آئینی از هنرمندان برتر بسیجی استان تجلیل شد.

جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید «مجید فریدفر» گرامی داشته شد.

وی تصریح کرد: آئینی نیز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد و مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شدند.

کد خبر 6079914

دیگر خبرها

  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود