Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌ای به دستگاه‌ها اعلام کرد: حقوق و مزایای کارمندان در تیرماه بر اساس احکام جدید همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت شود.

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت در بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی‌ ملی و استانی باید احکام کارگزینی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی خود را بر اساس مفاد مندرج در مصوبات صادر و حقوق و مزایای آنان در تیرماه را بر اساس احکام جدید همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است، در اجرای قانون بودجه سال 97 و با استناد به مصوبه شماره 14896/ت55313هـ مورخ 16 اردیبهشت 97 و اصلاحیه آن به شماره 32051/ت55313هـ ‌مورخ 13 خرداد 97 هیأت وزیران و نظر به اینکه منابع موردنیاز برای اجرای مصوبات مذکور در تخصیص اعتبار هزینه‌ای سه‌ماهه اول سال 97 آن دستگاه تأمین شده بود، ضروری است، تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی، احکام کارگزینی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی خود را بر اساس مفاد مندرج در مصوبات مذکور صادر و حقوق و مزایای آنان در تیرماه را بر اساس احکام جدید همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت نمایند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری