Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی، درباره تیمی که به عنوان گسترش فولاد در کرج به مصاف تیم اکسین رفته، گفت: فیروز کریمی در کرج یک تیم دارد و یک سری بازیکن مدنظر خودش یک بازی تدارکاتی انجام داده و به مصاف اکسین رفته است، یکی دو بازیکن تیم ما هم که در تعطیلات هستند، در این بازی به میدان رفتند، اما این تیم هیچ ارتباطی با نام گسترش فولاد ندارد و حتی لباس این تیم هم شبیه لباس تیم ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کسی با ما برای برگزاری این بازی دوستانه هماهنگ نکرده بود و این کار غیرمتعارفی است، نباید این کار را انجام می‌دادند، اما باز هم تأکید می‌کنم که صحبتی با ما در این باره نشد و هیچ هماهنگی در این خصوص انجام نشده است. 

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا فیروز کریمی در این باره هماهنگی انجام داد یا نه، گفت: نه کریمی و نه هیچ کس دیگری با ما هماهنگی‌ای انجام نداده و مجوزی هم برای برگزاری این بازی صادر نشده است. بازیکنان ما در شهرهای خود مشغول استراحت هستند و قرار است پاسپورت‌های خود را برای اردوی خارجی جمع‌آوری کنند، چرا که احتمال دارد یک اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار کنیم. 

وی درباره اینکه وضعیت باشگاه گسترش فولاد برای حضور این تیم در لیگ برتر فصل آینده خاطرنشان کرد: این هفته قرار است تکلیف ما مشخص شود و بازیکن هم جذب خواهیم کرد، در صورتی که قرار باشد در لیگ برتر فصل آینده حاضر باشیم، هیأت مدیره جدیدی منصوب می‌شود که هیچ ارتباطی با مدیران قبلی باشگاه ندارند. 

وی درباره آخرین وضعیت داریوش شجاعیان هم اظهار داشت: ما نامه خود را ارائه کردیم و منتظر تصمیم کمیته تعیین وضعیت هستیم. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد: وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود.

به گزارش ایسنا، متن نامه غلامعباس ترکی بشرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی باسلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روز‌های اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند.

با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمایید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند.
در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهاد‌های حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتا مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید