Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@18:53:20 GMT

سارق فراری با شلیک های پلیس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۲۶۰۵

مأموران گشت خودرویی کلانتری ۱۱۴ در خیابان ۱۷ شهریور به یک دستگاه خودروی پرشیا سفید رنگ مشکوک می شوند که پس از استعلام از مرکز پیام کلانتری مشخص می گردد چند روز گذشته در منطقه فشم به سرقت رفته است. بلافاصله افسر گشت به راننده خودرو دستور ایست می دهد ولی راننده به همراه یک نفر سرنشین که در خودرو حضور داشت متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با مشاهده فرار آنان شروع به تعقیب می کنند و در خیابان سرچشمه ۶ تیر هوایی به سمت خودرو شلیک می کنند و لی به فرار خود ادامه که در انتهای خیابان، خودروی مسروقه با یک دستگاه خودرو تیبا برخورد و پس از ایراد خسارت به سمت مولوی ادامه مسیر می دهند که مأموران نیز به تعقیب آنان پرداخته که پس از تعقیب و گریز در مولوی و شوش نهایتاً در خیابان بعثت به سمت امام علی افسر گشت دو تیر به چرخ جلو سمت شاگرد شلیک که خودرو متوقف می شود.

راننده و سرنشین پس از پیاده شدن از خودرو متواری می گردند که پس از دو کیلومتر دویدن در بزرگراه امام علی، سرنشین دستگیر گردید.

در بازرسی از خودرو تعداد ۴ کامپیوتر خودروهای ۲۰۶ و ۴۰۵، سه دستگاه گوشی، یک قبضه سلاح سرد، پنج عدد سوئیچ و دو چراغ اسپرت پژو کشف شد.

پس از انتقال سرنشین به نام امیر ۲۷ ساله به کلانتری و تحقیق از وی مشخص گردید از افراد سابقه دار می‌باشد که به جرم سرقت به عنف از سال گذشته در زندان بوده که ۴ روز است آزاد شده است.

نامبرده در تحقیقات بیان داشت پس از آزادی به همراه یکی از دوستانش به سرقت کامپیوترهای خودرو و نیز چراغ های اسپرت خودروها می‌پرداختند و در ساعات بامدادی اقدام به سرقت می کردند.

با توجه به سابقه متهم در ارتکاب جرم سرقت به عنف، در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید در همان روز آزادی زندان، وی در پارک گمنام محله غیاثی از فردی زورگیری کرده بود به نحوی که با نزدیک شدن به شاکی، به چشمانش گاز اشک آور زد و سپس گوشی وی را به سرقت برد که پس از حضور شاکی در کلانتری و مواجهه حضوری متهم شناسایی شد.

سرهنگ لشینی در خاتمه بیان داشت: پرونده متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال گردید و تحقیقات و اقدامات لازم جهت دستگیری راننده خودرو ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سارق فراری شلیک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران